Gjest prust Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Har vel en ørliten promilleprosent. Drakk en flaske med Pale Ale for noen timer siden - etter anbefaleing herfra. Det var et veldig godt øl!!!! 0 Siter
mrxx Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Eg har og drukket farris, men har skeia ut med litt Cola innimellom. Farris er topp det nå i varmen, men det er også godt blanda med iskald hvitvin... Hvitvin og Faris? Ja hvorfor ikke, høres friskt og godt ut 0 Siter
tonie Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Uh, jeg tør ikke regne på det.Ganske høy nå vil jeg tro. Har vært på jazzfestival. Boring, boring, boring, så jeg måtte drikke for å overleve. Natta! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Uh, jeg tør ikke regne på det.Ganske høy nå vil jeg tro. Har vært på jazzfestival. Boring, boring, boring, så jeg måtte drikke for å overleve. Natta! God natt! 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Ja, jeg har nok mer. Har sittet på verandaen med en kamerat og kost oss i sommerkvelden. I morgen blir det enda mer promille, for da skal vi på utedans. Jeg holder til i samme fylke som deg, og her var det deilig kveld som bare måtte nytes ute. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.