Gjest imzedimze Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 har vært forferdelig svimmel og hatt kramper/rykninger i armene mine... hva er galt??? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Jeg aner ikke, men tror jeg ville tatt en tur til legen? 0 Siter
tiliti Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Lite vann, lite salter i kroppen - dehydrert? Drikk farris blandet med eplejuice eller vann med salt og sukker, og kontakt lege. 0 Siter
brilleslangen Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 svimmelheten kan være en form for reisesyke... Selv gikk jeg rundt med svimmelhetsanfall i 1,5 uke da jeg reiste bort for tre år siden. Rakk akkurat å bli bedre til jegskulle hjem igjen, Var ikke svimmel hele tiden, men det kom plutselige svimmelhetsanfall, og jeg måtte holde meg fast i noe for ikke å falle. Fikk vite i ettertid at dette var en form for reisesyke som satt i, og at det av og til skjer... ... kan velsammenlignes litt med virus på balansenerven kan jeg tenke meg. Var skikkelig ubehagelig.... Men rykninger i armene har jeg ikke vært borti.... Ta kontakt med lege for sikkerhets skyld du... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.