Gå til innhold

hjem fra syden, hva er galt?

Anbefalte innlegg

Gjest imzedimze
Skrevet

har vært forferdelig svimmel og hatt kramper/rykninger i armene mine...

hva er galt???

Gjest togli
Skrevet

Jeg aner ikke, men tror jeg ville tatt en tur til legen?

Skrevet

Lite vann, lite salter i kroppen - dehydrert? Drikk farris blandet med eplejuice eller vann med salt og sukker, og kontakt lege.

brilleslangen
Skrevet

svimmelheten kan være en form for reisesyke... Selv gikk jeg rundt med svimmelhetsanfall i 1,5 uke da jeg reiste bort for tre år siden. Rakk akkurat å bli bedre til jegskulle hjem igjen, Var ikke svimmel hele tiden, men det kom plutselige svimmelhetsanfall, og jeg måtte holde meg fast i noe for ikke å falle. Fikk vite i ettertid at dette var en form for reisesyke som satt i, og at det av og til skjer... ... kan velsammenlignes litt med virus på balansenerven kan jeg tenke meg. Var skikkelig ubehagelig.... Men rykninger i armene har jeg ikke vært borti.... Ta kontakt med lege for sikkerhets skyld du...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...