Gjest sur gammal tante Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Satt meg godt til ute på balkongen, med en bok. Litt vanskelig å komme i gang med, men god bok. Så setter naboen annlegget på full guffe med noe sinnsyk form for musikk. Bare bråk synes jeg da, jeg er sikkert hormonell sur gammal tante. Sitter heller inne å svetter enn å høre på andres sinnsyke musikk. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Det var vel ikkje du som hadde problemer med naboene i går også? En som klippte plenen, og en som grilla? 0 Siter
Gjest sur gammal tante Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Det var vel ikkje du som hadde problemer med naboene i går også? En som klippte plenen, og en som grilla? Nei!! De må gjerne grille og gressklippe så mye de orker, men sånn sinnsyk musikk er slitsomt! Ja jeg er forbanna i dag og det er fordi jeg er helt slått ut av varmen og orker ikke en dritt. Annet enn å sitte i skyggen på balkongen med et glass med isvann. Jeg er vel ikke den eneste surpompen i varmen da tenker jeg. 0 Siter
Gjest sur gammal tante Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Det var vel ikkje du som hadde problemer med naboene i går også? En som klippte plenen, og en som grilla? hvorfor sitter du foran pc på en dag som dette forresten? Selv sitter jeg altså her pga at jeg flykter fra sinnsyk musikk, og fordi etter å ha sittet her i fem min så ser det ut til at jeg har smeltet fast i stolen. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Nei!! De må gjerne grille og gressklippe så mye de orker, men sånn sinnsyk musikk er slitsomt! Ja jeg er forbanna i dag og det er fordi jeg er helt slått ut av varmen og orker ikke en dritt. Annet enn å sitte i skyggen på balkongen med et glass med isvann. Jeg er vel ikke den eneste surpompen i varmen da tenker jeg. Nei, du er nok ikkje den eneste surpompen i dag. Men etter nærmere ettertanke så kan eg ikkje huske at eg noengang har vært irritert på naboene, ikkje spiller de høg drittmusikk heller. Men hadde de satt på "Di Derre", "Postgirobygget" eller "Trang Fødsel" så hadde eg jevna hele nabolaget med jorda, det kan du banne på !!! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 hvorfor sitter du foran pc på en dag som dette forresten? Selv sitter jeg altså her pga at jeg flykter fra sinnsyk musikk, og fordi etter å ha sittet her i fem min så ser det ut til at jeg har smeltet fast i stolen. Det er alt for varmt ute, dessuten får eg dårlig samvittighet for at eg ikkje har klippet plenen. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Det var vel ikkje du som hadde problemer med naboene i går også? En som klippte plenen, og en som grilla? Jeg som har vokst opp nordpå forbinder plenklipperlyd med sol og sommer. Det var jo kun i godværet slike godlyder var å høre, he he. Kantklipper derimot...... "BZZZZZZZZZZZZZZZ" Naboen pleier å holde på med den i en time når hun først setter i gang. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Jeg som har vokst opp nordpå forbinder plenklipperlyd med sol og sommer. Det var jo kun i godværet slike godlyder var å høre, he he. Kantklipper derimot...... "BZZZZZZZZZZZZZZZ" Naboen pleier å holde på med den i en time når hun først setter i gang. Eg burde klippet plenen no, men det er umulig pga. varmen, om kvelden kan eg heller ikkje klippe plenen for da må eg ta hensyn til naboungene som skal sove. Og når det først er kjøligere her, så pøsregner det, egentlig et lite mirakel om det er mulig å få klippt plenen i løpet av sommeren i det hele tatt. *snøft* 0 Siter
morsan Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Jeg som har vokst opp nordpå forbinder plenklipperlyd med sol og sommer. Det var jo kun i godværet slike godlyder var å høre, he he. Kantklipper derimot...... "BZZZZZZZZZZZZZZZ" Naboen pleier å holde på med den i en time når hun først setter i gang. Enig - kantklipperlyd er skikkelig iriterende. Der vi bodde før var det en nabo som tydeligvis tenkte: "med så liten plen som vi har, trenger vi ikke investere i en plenklipper - vi kan heller sveipe over plena med en kantklipper!" *grøss* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.