Gå til innhold

Hvorfor samler man vann i varmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og kan man gjøre noe med det?

*lei av sprengte tær og fingre*

Gjest Grågrønn
Skrevet

Vet ikke, jeg er sånn selv.

Slitsomt, for alle sko er for små.

Men, ei venninne sa at det kommer av den store temperaturforandringen. Ikke vet jeg.

Løvetannte hjelper på å kvitte seg med noe av vannet, men bør ikke drikkes rett før du skal sove ihvertfall..

Ha en god dag, til tross for forstørrede tær. :-)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg samler ikke vann, men det renner dråper av meg. Jeg er inne for nedkjøling, for ute er det nesten for varmt. 28,8 grader.

Skrevet

Vet ikke, jeg er sånn selv.

Slitsomt, for alle sko er for små.

Men, ei venninne sa at det kommer av den store temperaturforandringen. Ikke vet jeg.

Løvetannte hjelper på å kvitte seg med noe av vannet, men bør ikke drikkes rett før du skal sove ihvertfall..

Ha en god dag, til tross for forstørrede tær. :-)

Da skal jeg prøve det! Takk i lige!

Skrevet

Jeg samler ikke vann, men det renner dråper av meg. Jeg er inne for nedkjøling, for ute er det nesten for varmt. 28,8 grader.

Det er en del vann utenpå her og! Kald dusj neste tror jeg, ikke spesiellt kjølig inne heller.

Skrevet

Det er en del vann utenpå her og! Kald dusj neste tror jeg, ikke spesiellt kjølig inne heller.

Varmepumpe er tingen, den har nemlig kjølingsfunksjon også:-)

*Angrer ikke et sekund på den investeringen*

Skrevet

Varmepumpe er tingen, den har nemlig kjølingsfunksjon også:-)

*Angrer ikke et sekund på den investeringen*

Har du mer info som merke, modell? Bråker den?

Hadde vært deilig å ha, særlig om natten!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...