skal Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Og kan man gjøre noe med det? *lei av sprengte tær og fingre* 0 Siter
Gjest Grågrønn Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Vet ikke, jeg er sånn selv. Slitsomt, for alle sko er for små. Men, ei venninne sa at det kommer av den store temperaturforandringen. Ikke vet jeg. Løvetannte hjelper på å kvitte seg med noe av vannet, men bør ikke drikkes rett før du skal sove ihvertfall.. Ha en god dag, til tross for forstørrede tær. :-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Jeg samler ikke vann, men det renner dråper av meg. Jeg er inne for nedkjøling, for ute er det nesten for varmt. 28,8 grader. 0 Siter
skal Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Skrevet 5. juli 2008 Vet ikke, jeg er sånn selv. Slitsomt, for alle sko er for små. Men, ei venninne sa at det kommer av den store temperaturforandringen. Ikke vet jeg. Løvetannte hjelper på å kvitte seg med noe av vannet, men bør ikke drikkes rett før du skal sove ihvertfall.. Ha en god dag, til tross for forstørrede tær. :-) Da skal jeg prøve det! Takk i lige! 0 Siter
skal Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Skrevet 5. juli 2008 Jeg samler ikke vann, men det renner dråper av meg. Jeg er inne for nedkjøling, for ute er det nesten for varmt. 28,8 grader. Det er en del vann utenpå her og! Kald dusj neste tror jeg, ikke spesiellt kjølig inne heller. 0 Siter
Bookworm Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Det er en del vann utenpå her og! Kald dusj neste tror jeg, ikke spesiellt kjølig inne heller. Varmepumpe er tingen, den har nemlig kjølingsfunksjon også:-) *Angrer ikke et sekund på den investeringen* 0 Siter
adelie Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Varmepumpe er tingen, den har nemlig kjølingsfunksjon også:-) *Angrer ikke et sekund på den investeringen* Har du mer info som merke, modell? Bråker den? Hadde vært deilig å ha, særlig om natten!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.