Gjest Desperat kvinne Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg er en kvinne på snart 40 år som i juni i fjor begynte legge på meg uten å endre livsstil forøvrig. Jeg har alltid vært veldig slank og hatt en normal til høy forbrenning. Jeg la på meg ca 10 kg på noen få måneder, og har ellers også fått symptomer på lavt stoffskifte, som påvist noe forstørret kjertel, ekstremt tørre fingertupper og hud forøvrig, kroppstemperatur på under 36 grader, fettansamling rundt magen m.m. Jeg har vært hos flere indremedisinere (inkl Fedon Lindberg) og alle prøver som er tatt har vist normale verdier. Jeg har forsøkt via mat og trening å gå ned i vekt, men det står bom stille. Lå også en uke syk i fjor uten å spise nesten noenting. Gikk imidlertid ikke ned ett eneste gram. Dette er helt unormalt til meg å være. Jeg har tre barn på 4, 5 og 6 år og gikk raskt ned til normal vekt etter alle fødsler. Jeg har også prøvd et par homeopater hvorav den ene gjennom iris-analyse raskt kunne fastslå at det var "noe" med mitt stoffskifte. Jeg har lest mye om Armour Thyroid, og har veldig lyst til å prøve dette, men jeg skjønner jo at prøvene først må vise forhøyede verdier. Hva kan jeg gjøre??? Jeg er veldig fortvilet over situasjonen og håper inderlig at du kan hjelpe meg litt på vei. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/310122-uforklarlig-vekt%C3%B8kning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.