Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Desperat kvinne

Jeg er en kvinne på 39 år som i fjor juni begynte å legge på meg raskt uten endring av livsstil forøvrig. La på meg ca 10 kg på få måneder. Har alltid vært veldig slank. Har tre barn på 4, 5 og 6 år og gikk raskt ned til normal vekt etter alle fødsler. Jeg er 169 cm og har alltid veid +/- 60 kg. Har vært hos fastlegen og hos to indremedisinere (bl.a. Fedon Lindberg) Alle prøver viser normale verdier. Jeg har imidlertid fått påvist noe forstørret kjertel og i tillegg har jeg typiske symptomer på lavt stoffskifte, som tørr hud, litt hes stemme, lav kroppstemperatur (under 36 grader), fettansamling rundt mage m.m. Jeg har lest en del om Armour Thyroid og skulle gitt mye for å få lov til å prøve disse. Jeg har forsøkt gjennom mat og trening å gå ned i vekt utallige ganger, men vekten står bom fast uansett. Lå også syk en periode i fjor hvor jeg omtrent ikke spiste, likevel gikk jeg ikke ned ett eneste gram. Helt unormalt til meg å være. Har også vært hos et par homeopater hvorav den ene gjennom iris-analyse kunne se at "noe" er galt med mitt stoffskifte. Hva kan jeg gjøre for å finne ut av om det virkelig kan være noe med stoffskifte mitt evt hormonforstyrrelser? Jeg er meget takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/310123-uforklarlig-overvekt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...