Gjest ikke så glad i for mye varme Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 har fått store merker på stort sett hele kroppen,og lurte på om noen har noen tips å komme med?noe jeg kan kjøpe reseptfritt kanskje?ellers så har jeg legetime fredag,og jeg krysser fingre for at det har gitt seg innen da! 0 Siter
Gjest Stor mage i solen Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Vet hvordan du har det.jeg er gravid i 7 mnd og satt på stranda i noen timer i går.Når jeg reiste meg så besvimte jeg.Skikkelig ekkelt.Var i rar form hele dagen i dag også men bedre nå. 0 Siter
Gjest ikke for glad i sola Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Vet hvordan du har det.jeg er gravid i 7 mnd og satt på stranda i noen timer i går.Når jeg reiste meg så besvimte jeg.Skikkelig ekkelt.Var i rar form hele dagen i dag også men bedre nå. takk for svar!er bedre i kveld selv:) lykke til med deg og fosteret:) 0 Siter
Gjest Stor mage i sola Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 takk for svar!er bedre i kveld selv:) lykke til med deg og fosteret:) Bra at du også føler deg bedre :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.