Gjest nmwia Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 noen som vet om det går greit å feste det på ny?ble litt hard festing her,så tips tas imot med takk:) såvidt jeg husker har det skjedd før,men nå i ferien er jo folk for det meste opptatt med sitt.teller ned til jeg er tilbake til hveradagen! 0 Siter
mrxx Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Er det både lokk og sete? Noen er bare å trykke ned på igjen andre er det skrue og mutter på under siden. 0 Siter
Gjest nmwia Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Er det både lokk og sete? Noen er bare å trykke ned på igjen andre er det skrue og mutter på under siden. lurre på om jeg mangler en del?tidl gikk det iallefall an å feste på den,men det var vel forrige toalettet jeg hadde,hvis jeg husker rett.kjedelig når sånt skjer og man ikke vet helt hva som har skjedd,om det mangler et par skruer kanskje 0 Siter
mrxx Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 lurre på om jeg mangler en del?tidl gikk det iallefall an å feste på den,men det var vel forrige toalettet jeg hadde,hvis jeg husker rett.kjedelig når sånt skjer og man ikke vet helt hva som har skjedd,om det mangler et par skruer kanskje Hvis dosete er festet med skruer/muttere så sitter det ei gjengestang under sete, ser det skal stikkes ned i doen. Hvis ikke skal det bare trykkes fast i selve doen. Men er det selve sete eller både sete og lokk som har løsnet? Kanskje like greit å benytte anledningen til å kjøpe ett nytt:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.