Gå til innhold

dosetet har falt av:(

Anbefalte innlegg

Gjest nmwia
Skrevet

noen som vet om det går greit å feste det på ny?ble litt hard festing her,så tips tas imot med takk:) såvidt jeg husker har det skjedd før,men nå i ferien er jo folk for det meste opptatt med sitt.teller ned til jeg er tilbake til hveradagen!

Skrevet

Er det både lokk og sete? Noen er bare å trykke ned på igjen andre er det skrue og mutter på under siden.

Gjest nmwia
Skrevet

Er det både lokk og sete? Noen er bare å trykke ned på igjen andre er det skrue og mutter på under siden.

lurre på om jeg mangler en del?tidl gikk det iallefall an å feste på den,men det var vel forrige toalettet jeg hadde,hvis jeg husker rett.kjedelig når sånt skjer og man ikke vet helt hva som har skjedd,om det mangler et par skruer kanskje

Skrevet

lurre på om jeg mangler en del?tidl gikk det iallefall an å feste på den,men det var vel forrige toalettet jeg hadde,hvis jeg husker rett.kjedelig når sånt skjer og man ikke vet helt hva som har skjedd,om det mangler et par skruer kanskje

Hvis dosete er festet med skruer/muttere så sitter det ei gjengestang under sete, ser det skal stikkes ned i doen. Hvis ikke skal det bare trykkes fast i selve doen.

Men er det selve sete eller både sete og lokk som har løsnet?

Kanskje like greit å benytte anledningen til å kjøpe ett nytt:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...