Gjest På flyttefot i varmen Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Vi skal flytte og har leid en container for å bli kvitt litt skrot.Hva kan vi kaste der?Må vi sortere det før vi kaster det? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Jada først må dere møysommelig sortere alt sammen, deretter kaster dere det opp i vaggen! :-) Neida, det blir de som henter vaggen sin jobb. Men ikkje kast spesialavfall som maling, bilbatterier o.l. oppi der. 0 Siter
Colette Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Jada først må dere møysommelig sortere alt sammen, deretter kaster dere det opp i vaggen! :-) Neida, det blir de som henter vaggen sin jobb. Men ikkje kast spesialavfall som maling, bilbatterier o.l. oppi der. Og her hos oss er det slik at hvis man kaster elektriske artikler/elektrisk tilbehør, så må man betale et gebyr på kr. 500,00 + mva. Leverer man det selv, så er det gratis :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Og her hos oss er det slik at hvis man kaster elektriske artikler/elektrisk tilbehør, så må man betale et gebyr på kr. 500,00 + mva. Leverer man det selv, så er det gratis :-) Det varierer nok mye fra selskapene (og Kommunene) rundt om i landet ja, så det tryggeste er å spørre leverandøren av containeren. 0 Siter
Colette Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Det varierer nok mye fra selskapene (og Kommunene) rundt om i landet ja, så det tryggeste er å spørre leverandøren av containeren. Ja, det er det det gjør. Jeg ryddet et hus i Vågå i fjor sommer, og da var det bare å kaste vilt. De ville bare at vi skulle legge kjøleskap/frysere og slike ting på toppen containeren. Så det varierer, ja... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Ja, det er det det gjør. Jeg ryddet et hus i Vågå i fjor sommer, og da var det bare å kaste vilt. De ville bare at vi skulle legge kjøleskap/frysere og slike ting på toppen containeren. Så det varierer, ja... I Våga ja der har eg vært ofte på fotokurs, kaldt om vinteren der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.