Gå til innhold

Stikk

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith
Skrevet

Har du fått mange stikk hittil i år?

Det har jeg,av mygg og knott og det klør noe grusomt.

Noe som hjelper mot kløen,eller noe som kan forhindre stikkene?

De er helt ville etter meg : (

Gjest D*lilith
Skrevet

Flytende eurax hjelper godt :-)

Takk for det : )

Gjest togli
Skrevet

Aloe vera hjelper mot kløe og hevelse. Insektene liker heldigvis ikke meg særlig godt ;)

Mannen min sliter derimot veldig med blodtørstige udyr...

Jeg var ute for å vaske vinduer for en time siden (ja, tuller ikke ;)) og da kjente jeg godt knotten!! Når jeg kom inn kjente jeg det klødde i hodet og jeg kjemmet håret over den hvite vasken på badet. Knott på knott ramla ut av håret mitt *grøsser fortsatt*

Gjest D*lilith
Skrevet

Aloe vera hjelper mot kløe og hevelse. Insektene liker heldigvis ikke meg særlig godt ;)

Mannen min sliter derimot veldig med blodtørstige udyr...

Jeg var ute for å vaske vinduer for en time siden (ja, tuller ikke ;)) og da kjente jeg godt knotten!! Når jeg kom inn kjente jeg det klødde i hodet og jeg kjemmet håret over den hvite vasken på badet. Knott på knott ramla ut av håret mitt *grøsser fortsatt*

Takk for tipset : )

Ja den er fæl den knotten,jeg ble stukket av klegg i går : (

Skrevet

Takk for tipset : )

Ja den er fæl den knotten,jeg ble stukket av klegg i går : (

''...jeg ble stukket av klegg i går : (''

Var det vondt?

Eg er _livredd_ klegg, blei stukket av en når eg var liten, og husker det som forferdelig vondt...

Gjest D*lilith
Skrevet

Var det vondt?

Eg er _livredd_ klegg, blei stukket av en når eg var liten, og husker det som forferdelig vondt...

Var på ei strand og der var det mye klegg,og ble stukket flere ganger,kjente bare at det svei litt da de stakk.

Det værste er kløinga etterpå syns jeg.

Skrevet

Var på ei strand og der var det mye klegg,og ble stukket flere ganger,kjente bare at det svei litt da de stakk.

Det værste er kløinga etterpå syns jeg.

Nå blei eg letta. :)

Gjest D*lilith
Skrevet

Nå blei eg letta. :)

Bra : )

Det er nok ikke så gale nei,men bardomsminner om sånt kan være skummelt nok det.

Skrevet

Var det vondt?

Du kjenner et kleggbitt (eller stikker den?) ja, men det er ikke så vondt som biestikk eller vepsestikk. Det kan klø noe infernalsk etterpå, men om du klarer å la dem være i fred så forsvinner de fort.

Skrevet

Du kjenner et kleggbitt (eller stikker den?) ja, men det er ikke så vondt som biestikk eller vepsestikk. Det kan klø noe infernalsk etterpå, men om du klarer å la dem være i fred så forsvinner de fort.

Ble stukket (knallhardt) av en veps i fjor, skulle dra fra gardinene på soverommet og da tok eg rundt en veps, inni grannskauen så vondt det var tror det varte i over en halvtime, måtte til doktor og greier.

Bier finnes ikkje her i bygda så vidt eg vet.

Skrevet

Ble stukket (knallhardt) av en veps i fjor, skulle dra fra gardinene på soverommet og da tok eg rundt en veps, inni grannskauen så vondt det var tror det varte i over en halvtime, måtte til doktor og greier.

Bier finnes ikkje her i bygda så vidt eg vet.

Det var ikkje en veps, men ei diger humle som stakk meg!

Skrevet

Jeg trodde ikke humler kunne stikke, men kanskje de har lært seg det.

Skrevet

Jeg trodde ikke humler kunne stikke, men kanskje de har lært seg det.

Det humla som stakk meg den kunne stikke det kan eg love deg, hele hånda hovna opp faktisk mens humla bare låg å "spant" rundt på gulvet!

Skrevet

Det humla som stakk meg den kunne stikke det kan eg love deg, hele hånda hovna opp faktisk mens humla bare låg å "spant" rundt på gulvet!

Da var det nok en dronning. Så heldig du var!

Skrevet

Da var det nok en dronning. Så heldig du var!

''Så heldig du var!''

Var eg?

Vinner eg halve kongeriket også nå da?

Skrevet

''Så heldig du var!''

Var eg?

Vinner eg halve kongeriket også nå da?

Om du vinner halve humlebolet? Det spørs om det var en sosial humle eller en gjøkhumle....

Skrevet

Humler stikker ikke, de brenner. :o)

Skrevet

Humler stikker ikke, de brenner. :o)

Eg var faktisk overbevist om at det var ei laang nål eg hadde stukket meg på, inntil eg såg udyret på gulvet.

Skrevet

Jeg sverger til Xylocain. Eurax og andre lignende midler har aldri hjulpet meg, så jeg var overlykkelig når jeg fikk vite om xylocain, som er et lokalbedøvende middel. Anbefales på det varmeste, du får kjøpt det på apoteket.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...