Gjest togli Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Det er flere steder som har nudiststrand, f.eks på Kalvøya i Bærum. Nå er det mange år siden (12 år) jeg bodde i Oslo og da tror jeg det bare var Huk som hadde nudiststrand, eller tar jeg helt feil? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Her fant jeg en oversikt over nudist/naturiststrender i Norge: http://www.dinside.no/php/art.php?id=373090 Jøss! Ante virkelig ikke at Norge hadde så mange nudiststrender :-O 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Er på Huk ja, men ikke så langt unna Sognsvann også, men den er ikke så godt kjent. Så den i linken Ulvinnen la ut, ja. Svarttjern eller noe sånt.... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Er det på Kalvøya også? Det har jeg ikke visst, er det relativt nytt? Nei, den stranden har vært nudiststrand i ca 30 år. 0 Siter
Gjest Flere i Oslo Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Er vel ikke nudiststrand ved Sognsvann? Jeg trodde det bare var Huk som hadde nudiststrand? Det er nudiststrand på Langøya også.... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Det er nudiststrand på Langøya også.... Ja, ulvinnen kom med en oversikt, så har jeg lært noe nytt 0 Siter
morsan Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Var han velutstyrt ? (eg tenker ikkje på ryggsekken nei) Trodde du var mer interessert i cup size på _damer_! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.