Gå til innhold

Har du badesko / sandaler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så vanskelig å gå ut i sjøen på blåskjell og skarpe stein uten å skjære seg opp.

Noen tips?

Fortsetter under...

Gjest togli
Skrevet

Mine to yngste døtre kjøpte gode badesko på Coop her forleden. Jeg tror de fantes i voksenstørrelser også. Ungene brukte dem på badestranda idag og var veldig fornøyde fordi skoene sitter godt på foten, samt at de ikke "samler" vann :)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har kjøpt sånne som ser ut som ballerinasko, men med huller i. Vet ikke egentlig er badesko men jeg har tenkt å bruke dem som det. Betalte 129 kr på økonomisko. Har sett dem til 99 kr et sted, men de hadde ikke min str. Finnes i gjennomsiktig blanke, gjennomsiktig gråsvarte, rosa og blå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...