Gå til innhold

I fylla

Gjest skjemmes for mye nå ja!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, det er klart. Men jeg lurer litt på hvor mange som ikke ville ha funnet en tom varmtvannstank en søndag morgen, irriterende. Vi er da bare mennesker :-)

Takk for at du kunne se min irritasjon, som jeg i stundens vrede vrengte av meg istedet for å drite ut en ellers veldig ok gubbe overfor familien!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker ikke som dette skjer veldig ofte så jeg synes ikke du skal lage noe stort nr ut av dette. Han angrer sikkert idag og trenger ikke deg til å minne han på hvor dumt dette var.

Jo det du sier er jo sant, men når man er dønn sliten og trøtt så er det ikke det morsomste å våkne til.

Han jobber dobbelt (to ulike jobber nå) og jeg er alene med ungene hele dagene. Er nok litt irritabel pga mye krangel og aktive unger. Dette ble bare den lille dråpen som fikk begeret til å flyte over.

Måtte jo stå opp og få han i seng, og så vekke han når han fikk melding fra arb giver om når de skulle starte opp.

Er så drittlei av å se etter tre aktive unger og en småskrullete svigerfar, at å skulle rydde opp etter gubben også ble for mye. (ting er generelt ikke særlig bra i forholdet vårt for tiden)

Skrevet

Hvis du leste i hovedinnlegget, så er det slik at med en såpass stor varmtvannstank som 300 liter så tar det _noe_ lengre tid enn to timer å varme opp vannet ;-)

Svigerfar bor 8 meter unna, og har stort hus. Han merket ikke at jeg var i vaskerommet og hentet vann (egen dør til vaskerommet, og veldig tunghørt mann)

Det var da fælt så mye pes du skulle få fordi du henta vann hos svigerfar. Typisk dol, altså.

Jeg hang meg mer opp at fyren skulle på jobb i halvfylla og betjene store, tunge maskiner. Det hørtes ikke helt bra ut.

Sånne idiotiske fylleting kan skje. Hvis han ikke gjør det til en vane er vel i grunnen alt greit. Ja, hvis det nå ikke viser seg at han har hatt gruppesex med hele festen etter at du dro hjem, eller noe sånt;)

candyqueen_83
Skrevet

Hvis du leste i hovedinnlegget, så er det slik at med en såpass stor varmtvannstank som 300 liter så tar det _noe_ lengre tid enn to timer å varme opp vannet ;-)

Svigerfar bor 8 meter unna, og har stort hus. Han merket ikke at jeg var i vaskerommet og hentet vann (egen dør til vaskerommet, og veldig tunghørt mann)

Jeg mente vel heller at du kunne varmet det selv da men, foruten varmtvannstanken. Men om det er bedre for deg å gå til svigerfar så vær så god.

Skrevet

Det var da fælt så mye pes du skulle få fordi du henta vann hos svigerfar. Typisk dol, altså.

Jeg hang meg mer opp at fyren skulle på jobb i halvfylla og betjene store, tunge maskiner. Det hørtes ikke helt bra ut.

Sånne idiotiske fylleting kan skje. Hvis han ikke gjør det til en vane er vel i grunnen alt greit. Ja, hvis det nå ikke viser seg at han har hatt gruppesex med hele festen etter at du dro hjem, eller noe sånt;)

''Jeg hang meg mer opp at fyren skulle på jobb i halvfylla og betjene store, tunge maskiner. Det hørtes ikke helt bra ut.''

Enig - han burde absolutt ta en dag i senga istedenfor å betjene disse maskinene - av hensyn til egen og andres sikkerhet.

''Sånne idiotiske fylleting kan skje. Hvis han ikke gjør det til en vane er vel i grunnen alt greit. Ja, hvis det nå ikke viser seg at han har hatt gruppesex med hele festen etter at du dro hjem, eller noe sånt;)''

Enig i det.

Men når det er sagt: Jeg hadde heller også satt over vannkokeren fremfor å hente varmtvann hos svigerfar; selv om denne er tunghørt og ikke merker noe;-)

Skrevet

''Jeg hang meg mer opp at fyren skulle på jobb i halvfylla og betjene store, tunge maskiner. Det hørtes ikke helt bra ut.''

Enig - han burde absolutt ta en dag i senga istedenfor å betjene disse maskinene - av hensyn til egen og andres sikkerhet.

''Sånne idiotiske fylleting kan skje. Hvis han ikke gjør det til en vane er vel i grunnen alt greit. Ja, hvis det nå ikke viser seg at han har hatt gruppesex med hele festen etter at du dro hjem, eller noe sånt;)''

Enig i det.

Men når det er sagt: Jeg hadde heller også satt over vannkokeren fremfor å hente varmtvann hos svigerfar; selv om denne er tunghørt og ikke merker noe;-)

Jeg også;) Men er det ikke typisk dol, da? Å lete med lupe etter feil hos den kvinnelige innskriveren når hun skriver om høyst kritikkverdige ting hennes mann har gjort?

Gjest Murri
Skrevet

Det finnes da fortsatt kaldt vann, som kan varmes opp i kjele, eller vannkoker.

Du må være ute etter og være direkte drittsekk om jeg kan få si det.

Her skriver hun i sin tråd om noe jeg synes er dårlig oppførsel av mannen sin og du hetser henne fordi hun gikk 8 meter og hentet vann i stedet for og koke det? Du må være meget ung.

Hvorfor henger du deg så opp i dette, og bruker tid på noe som er bare en simpel bagatell, har du ikke bedre ting og gjøre? Jeg ser ikke forskjellen på om hun gikk noen meter og hentet det eller kokte vannet. Svigerfaren fikk jo ikke med seg noe uansett.

Håper du innser etterhvert at verden og folk har større og mer betyningsfulle problemer og henge seg opp i, og la bagateller ligge.

Når det er sagt til candyqueen så synes jeg oppførselen til mannen din var uakseptabel. Noe de fleste har opplevd så er det nokk og få alt for mye og drikke så dette synes jeg ikke er noe og reagere på, og at han har sølt og griset litt er også ikke noe og styre for, men det at barna dine såg sin far i en slik situasjon synes jeg er meget uheldig. Ikke helt bra at han skulle håndtere store kjøretøy, men og finne sin far på den måten og barna dine trodde sikkert at far var kjempe syk og ble sikkert kjempe redd, det måtte være en meget ubehagelig opplevelse.

Hadde jeg vært deg ville jeg tatt en alvorlig samtale med han og fortalt mine synspunkter på saken og få hans. Når han vet hva du mener og ditto, og at han forstår alvoret kan du la saken ligge.

Det er hva jeg mener:-)

Lykke til, håper forholdet ditt blir bedre.

Klem fra

Gjest jadajadajada
Skrevet

I starten av innlegget sier du at det har vært år uten festing og sosialt samvær for dere, for så lengre ned spørre om dette er vanlig oppførsel? Det er jo tydelig ikke vanlig at mannen din oppfører seg slik og det er vel det viktige her.

Noen har dessverre en tendens til og bli i overkant beruset etter lengre tid uten alkohol. Og her ser det ut til at mannen din har feilberegnet toleransegrensen sin både fordi han sjelden rører alkohol og fordi han var sliten. No big deal, men sikkert irriterende og våkne til litt kaotiske tilstander i heimen.

Gjest zalsomyn
Skrevet

Ja, jeg fikk med meg det. Men det er ikke mye vann som skal til for å vaske bort litt juice fra gulvet. Å varme litt i en tekoker eller en kjele er da ikke vanskelig?

Mye bedre det enn å henge ut stakkaren overfor nærmeste familie.

Å hjelpe meg, hun har skrevet flere plasser at svigerfaren uansett ikke merket noe. Trenger det ikke inn? Virker som enkelte bare er ute etter å "ta" andre her på DOL

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...