Gå til innhold

Vermeste sommeren på 150 år?

Anbefalte innlegg

Gjest Løveføtter
Skrevet

Hvor blir det av den? For noen uker eller mnd siden, skrev alle aviser om at sommeren i år skulle bli den varmeste på 150 år. Sommeren i år skulle bli tørr og i gjennomsnitt en grad varmere...

Her øser regnet ned, og jeg vil påstå at vi har ikke hatt så mange varme dager i sommer.

Jeg ønsker meg mer varme og sol!

Gjest firepile
Skrevet

1 grad over normalen gir definitivt ikke den varmeste sommeren på 150 år.

Skrevet

Jeg vet jo ikke hvor i landet du bor, men sørafor har de jo hatt _det_ knallværet den siste tiden. Det ble jo grundig avsluttet med regn og torden igår (tror jeg det var) men etter sol kommer regn ;-)

Gjest Løveføtter
Skrevet

Kor har du vært den siste uka?

Hjemme;-) Men i følge det de sa for en stund siden, hadde jeg trodd vi skulle fått enda varmere og bedre vær. Greit det har vært varmt den siste uka, men ikke noe strandvær her ihvertfall. Syns det er en typisk norsk sommer dette her jeg. tror neppe dette er den varmeste sommeren på 150 år...

Gjest Løveføtter
Skrevet

1 grad over normalen gir definitivt ikke den varmeste sommeren på 150 år.

Ikke vet jeg, men det var det de sa for en stund siden.

Gjest Løveføtter
Skrevet

Jeg vet jo ikke hvor i landet du bor, men sørafor har de jo hatt _det_ knallværet den siste tiden. Det ble jo grundig avsluttet med regn og torden igår (tror jeg det var) men etter sol kommer regn ;-)

Bor på Østlandet, og syns ikke det har vært den varmen som jeg hadde forventet etter det de sa om at det skulle bli så varmt og tørt. Vi hadde to knalluker i begynnelsen av juni, og litt varmt den siste uka. Men ellers har det vært elendig sommervær, eller egentlig ganske vanlig sommervær til å være her vi bor...

Når de for en stund siden sa at det skulle bli varmeste sommeren på 150 år, samt en tørr sommer, da hadde jeg trodd det ble lengre perioder med varme, og lite regn...

Men for all del, jeg koser meg inne, mens det pøsregner ute:-)

Skrevet

Hjemme;-) Men i følge det de sa for en stund siden, hadde jeg trodd vi skulle fått enda varmere og bedre vær. Greit det har vært varmt den siste uka, men ikke noe strandvær her ihvertfall. Syns det er en typisk norsk sommer dette her jeg. tror neppe dette er den varmeste sommeren på 150 år...

Nå er nå (heldigvis) ikkje sommeren over enda da, så det er vel litt tidlig å konkludere med det.

Her er det 32 grader akkurat nå, og det er mer enn nok for meg. :-)

Skrevet

Ja, du, jeg husker den sommeren for 150 år siden. Det var den varmeste og vakreste sommeren i manns minne ;)

Gjest plingpling
Skrevet

Stol ikke på det som står i avisene, stol ikke på de som spår global oppvarming og gjør det til hovedtema for og fjerne folks fokus fra andre problemområder (les politikere) i samfunnet som burde vært gjort noe med. Og stol for all del ikke på værmeldere :)

Gjest Løveføtter
Skrevet

Stol ikke på det som står i avisene, stol ikke på de som spår global oppvarming og gjør det til hovedtema for og fjerne folks fokus fra andre problemområder (les politikere) i samfunnet som burde vært gjort noe med. Og stol for all del ikke på værmeldere :)

Hehe, jeg ser jo hvor ofte de tar feil fra dag til dag til og med. Så ja, jeg syns det var litt merkelig at de kunne mene dette med varm og tørr sommer fler mnd i forveien. Men hadde drømt om litt mindre regn i sommer;-0

Gjest Løveføtter
Skrevet

Ja, du, jeg husker den sommeren for 150 år siden. Det var den varmeste og vakreste sommeren i manns minne ;)

Ja, det var drømmesommer det;-o

Gjest Løveføtter
Skrevet

Nå er nå (heldigvis) ikkje sommeren over enda da, så det er vel litt tidlig å konkludere med det.

Her er det 32 grader akkurat nå, og det er mer enn nok for meg. :-)

'' Nå er nå (heldigvis) ikkje sommeren over enda da, så det er vel litt tidlig å konkludere med det.

''

Og vi har ikke ferie før om tre uker, og da skal du se den varme sommeren er her;-)

Mrs. Wallace
Skrevet

Dette var hva tabloidene spådde i juni ifjor - "Sydensommer i vente:"

http://www.dagbladet.no/tekstarkiv/artikkel.php?id=5001070060331&tag=item&words=syden-sommer

Alle østlendinger vet hva det faktisk ble til.

Se ut av vinduet, ikke på langtidsvarslene

foreslår

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor folk gidder å henge seg sånn opp i sånne langtidsvarsler, jeg. De er upålitelige og det er jo ingen mening i å forholde seg til sånt. Været blir som det blir. Ferdig med det.

Gjest plingpling
Skrevet

Hehe, jeg ser jo hvor ofte de tar feil fra dag til dag til og med. Så ja, jeg syns det var litt merkelig at de kunne mene dette med varm og tørr sommer fler mnd i forveien. Men hadde drømt om litt mindre regn i sommer;-0

Fortsett og drømme - sommeren er ikke over :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...