Gå til innhold

Jobbe i NAV?

Gjest vurderer å søke

Anbefalte innlegg

Gjest vurderer å søke
Skrevet

Hvordan er det å jobbe som saksbehandler i NAV, tro?

Noen med erfaring?

Gjest nav-arbeider
Skrevet

Ja, jeg har erfaringer.

Men det eneste jeg vil si her er at du må tenke på at å søke seg til nav nå er å søke seg til en enorm omorganisering. Du har vel sikkert selv lest om mange sykemeldinger, og hardt arbeidspress på de som blir igjen. Hvis man dog klarer å holde ut denne perioden vil det vel forhåpentligvis igjen bli mye bedre på sikt.

Gjest sant,sant
Skrevet

Ja, jeg har erfaringer.

Men det eneste jeg vil si her er at du må tenke på at å søke seg til nav nå er å søke seg til en enorm omorganisering. Du har vel sikkert selv lest om mange sykemeldinger, og hardt arbeidspress på de som blir igjen. Hvis man dog klarer å holde ut denne perioden vil det vel forhåpentligvis igjen bli mye bedre på sikt.

Nav er no dritt!

Gjest jadajadajada
Skrevet

Ja, jeg har erfaringer.

Er det derfor dere er så lite imøtekommende alle sammen? Vel, når jeg tenker etter har det jo alltid vært slik - har truffet på en solstråle der jeg. Det ble nesten en sjokkartet opplevelse.

Gjest Takknemlig for at nav finnes.
Skrevet

Nav er no dritt!

Var en engel i nav som lot meg få studere det jeg ville, og ga meg to år med attføring, til tross for at jeg ikke hadde krav på det lenger.

Det trengte jeg, og på grunn av det har jeg klart å stått i studiet til tross for at jeg har vært syk. Hvis jeg skulle finansiert det med lån og jobb, hadde jeg vært tilbake på sykemelding for lenge siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...