Gå til innhold

Camping - ja, ikke alltid positivt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en flott utfarts dag med ungene kom vi tilbake til campingplassen- og naboen hadde kommet. Dvs en av satmgjestene som har campingvogn og telt stående permament.

Første inntrykk var ei bleik, ustelt kjerring med høygravid mage - og røykende.

Hun gikk deretter over til en nabo for en skravlerunde så alle andre kunne høre...

Ungene hennes hadde playstation på på høy guffe. Koblet til bass-høytalere og greier. Klokka var 18. og reglementet krevde ikke ro før kl. 23

Eg snakket litt med dama, som lovet ro kl 23, men eg ante mine vibber...

Så eg flyttet teltet enketl og greit til den andre enden av plassen.

Den neste dagen satt ei voksen dame på toalettet og røykte - mens det var fint vær og blå himmel ute. Og eg fikk støt i dusjen, da eg skulle stille inn varmen i dusjen...

Ja, da...

Camping lenge leve. Ungene var fornøyde, de da- Søte der de lå i barnesoveposene sine. Nugatti til frokost hver morgen var TOPP. :o)

Skrevet

Hehe... Tror jeg ville vurdert å ha servert nugattien et annet sted...*s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...