Shadow 650 Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Etter en flott utfarts dag med ungene kom vi tilbake til campingplassen- og naboen hadde kommet. Dvs en av satmgjestene som har campingvogn og telt stående permament. Første inntrykk var ei bleik, ustelt kjerring med høygravid mage - og røykende. Hun gikk deretter over til en nabo for en skravlerunde så alle andre kunne høre... Ungene hennes hadde playstation på på høy guffe. Koblet til bass-høytalere og greier. Klokka var 18. og reglementet krevde ikke ro før kl. 23 Eg snakket litt med dama, som lovet ro kl 23, men eg ante mine vibber... Så eg flyttet teltet enketl og greit til den andre enden av plassen. Den neste dagen satt ei voksen dame på toalettet og røykte - mens det var fint vær og blå himmel ute. Og eg fikk støt i dusjen, da eg skulle stille inn varmen i dusjen... Ja, da... Camping lenge leve. Ungene var fornøyde, de da- Søte der de lå i barnesoveposene sine. Nugatti til frokost hver morgen var TOPP. ) 0 Siter
frosken Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Hehe... Tror jeg ville vurdert å ha servert nugattien et annet sted...*s* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.