Gå til innhold

Gamle kremer-hvor kaste?

Anbefalte innlegg

Gjest På flyttefot jeg nå
Skrevet

Jeg skal flytte og holder på å rydde på badet.har ett skap med gamle kremer og såper som jeg skal kaste.Men hvor kan jeg kaste det? Icontainer som jeg skal leie? Eller i vanlig søppel?

Skrevet

Er ikke sånt vanlig restavfall bare?

Skrevet

Er ikke sånt vanlig restavfall bare?

Men flaskene er da plast?.Ble skikkelig usikker nå

Skrevet

Klart du kan kaste slike ting i containeren :-) En container skal inneholde det samme som restavfall,og det betyr det aller meste. Unntaket er malingbokser, elektrisk utstyr, bildekk og bilbatterier.

Skrevet

Klart du kan kaste slike ting i containeren :-) En container skal inneholde det samme som restavfall,og det betyr det aller meste. Unntaket er malingbokser, elektrisk utstyr, bildekk og bilbatterier.

Kansje jeg er dum men jeg tenker på de stakkarene som må sortere alt rasket mitt etterpå ;-)

Skrevet

Kansje jeg er dum men jeg tenker på de stakkarene som må sortere alt rasket mitt etterpå ;-)

Det er jobben deres, og du betaler i dyre dommer for å bli kvitt skrotet. For gratis er det jo ikke, akkurat :-)

Skrevet

Det er jobben deres, og du betaler i dyre dommer for å bli kvitt skrotet. For gratis er det jo ikke, akkurat :-)

Nei,ikke akkurat gratis nei :-)

Skrevet

Nei,ikke akkurat gratis nei :-)

Nei...Jeg hadde storopprydding i vår, og container stående en ukes tid. Det kostet over 5000 kr. Men godt å bli kvitt skrotet da :-)

Skrevet

Nei...Jeg hadde storopprydding i vår, og container stående en ukes tid. Det kostet over 5000 kr. Men godt å bli kvitt skrotet da :-)

Her koster den 1200 kr for å bringe og hente den.Står gratis i 3 døgn.Betaler 1,70 kr pr kilo vi kaster.Hva kastet du i den da?

Skrevet

Her koster den 1200 kr for å bringe og hente den.Står gratis i 3 døgn.Betaler 1,70 kr pr kilo vi kaster.Hva kastet du i den da?

Prisene varierer nok en del. Jeg kastet alt mulig. Gamle møbler, gamle klær/gardiner. Ryddet alle skuffer og skap, og kastet alt jeg ikke ville ha, fra ukeblader til leppestifter :-) Jeg kastet også en videospiller/en dvd-spiller og en mikrobølgeovn + noen lamper. For dette tok de et gebyr på 500 + mva.

Jeg var faktisk litt redd for å ha kastet mye som ikke var ok, men jeg hørte ingenting om det. I fjor sommer ryddet vi et hus i Gudbrandsdalen, og da kastet vi virkelig rubbel og bit. Omtrent alt som finnes i et hus, bortsett fra det vi synets var verdt å ta vare på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...