TorneROSA1365380904 Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Jeg har fått soleksem (jeg tror det er det) over hele kroppen.. Min mor sier at hun fikk det i fjor for første gang hun også, og det var første gang hun brukte Piz Buin solkrem, så hun trodde kanskje at vi kunne reagere på den?? Noen flere som har vært borti det samme? 0 Siter
cathlin Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Jeg fikk kviseutbrudd av piz buin solkremen. Nå sies det at det er en generelt problem med solkremmer fordi de tetter huden, men jeg har ikke fått det før av andre solkremer. 0 Siter
TorneROSA1365380904 Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Skrevet 6. juli 2008 Jeg fikk kviseutbrudd av piz buin solkremen. Nå sies det at det er en generelt problem med solkremmer fordi de tetter huden, men jeg har ikke fått det før av andre solkremer. Tusen takk for svar! Løper til apoteket i morgen og kjøper en annen solkrem og noe for kløen.. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Jeg fikk masse små prikker som klødde sinnsykt i fjor. Har hørt andre også har fått det av Piz Buin. Så i år har jeg bestilt Md Formulations. Skal visst være veldig bra ) 0 Siter
TorneROSA1365380904 Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Skrevet 7. juli 2008 De på apoteket mente det godt kunne være solkremen jeg reagerte på. Fikk Hydrokortison salve for kløen. De sa at det var mange som var allergiske mot det kjemiske stoffet som er i mange solkremer. Men jeg har aldri fått dette før av andre solkremer, kun i år når jeg kjøpte Piz Buin solkrem. Så nå prøver jeg å gå over til Nivea sin igjen. Kjedelig, for jeg syns den fra Piz Buin lukter så utrolig godt, og går rett inn i huden uten å være så feit. Noen som har tips på en solkrem kanskje? Og hvor får jeg kjøpt den i så fall? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 De på apoteket mente det godt kunne være solkremen jeg reagerte på. Fikk Hydrokortison salve for kløen. De sa at det var mange som var allergiske mot det kjemiske stoffet som er i mange solkremer. Men jeg har aldri fått dette før av andre solkremer, kun i år når jeg kjøpte Piz Buin solkrem. Så nå prøver jeg å gå over til Nivea sin igjen. Kjedelig, for jeg syns den fra Piz Buin lukter så utrolig godt, og går rett inn i huden uten å være så feit. Noen som har tips på en solkrem kanskje? Og hvor får jeg kjøpt den i så fall? http://www.prettyskin4less.com/Shop/Control/fp/scat/132034/SFV/32502 Disse er anbefalt av mange, mot nettopp kviser og utslett. Det var veldig billig på denne siden også. Jeg har bestilt solkrem for både ansikt og kropp, inkl frakt for 280 kr ca. Slipper tollgebyr. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.