Gjest dettokpå Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Kanonkamp!!! Ja, fantastisk! En klassiker! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Syyykt spennende!! Og jeg er veldig fornøyd med resultatet!! 0 Siter
BMS! Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Og det var all informasjonen vi får.... Hva i alle dager er Nadal... lurer BMS! på.... 0 Siter
BMS! Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Og det var all informasjonen vi får.... Hva i alle dager er Nadal... lurer BMS! på.... Nå har jeg våknet opp å skjønt at det er Wimbelton det er snakk om, selvsagt. Mann her var helt svett av å se på, jeg derimot satt stille å rolig på nettet :-D 0 Siter
BMS! Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 WHAT?? Wimbelton.... Nå har han vunnet alt som kan vinnes i år tror jeg... Ikke ta det som fakta, altså, for jeg vet bare at han har vunnet mye, og kan minimalt om tennis. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Wimbelton.... Nå har han vunnet alt som kan vinnes i år tror jeg... Ikke ta det som fakta, altså, for jeg vet bare at han har vunnet mye, og kan minimalt om tennis. Fant det eg også: http://www.vg.no/ Først trodde eg det var noen nye "lykkepiller" el.l. he.he... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.