Gå til innhold

Kan du anbefalle en god film?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er gufsevær i dag, så i stedet for utepils skal vi leie os en film og innta sofaen med joggings, pledd og et glass vin og en ekkelt grøsser, eller spennende triller.. Men det er så mye dårlig nå for tiden synes jeg.. Så har du sett en som fikk håra på arma til å reise seg? En som satt seg i bakhodet, som gjorde at du måtte sjekke under senga før du la deg om kvelden? :)

Liker ikke sånne filmer med mostere og gørr, men heller sånne som er psykiske som går innpå deg... skikkelig nervepirrende og ekle. :) Blair witch project. den sjette sansen og the ring synes jeg er litt sånn.. Unger (uff, de er alltid ekle når de er spøkelser..) i skrekkfilmer digger jeg, det får håret på huet til å reise seg. :)

Eller en spennende triller er heller ikke å forakte.. Har du sett noen gode filmer i det siste? Må ikke være skrekk eller triller heller.. kan godt være en knallgod komedie også.

wuhanbeijing
Skrevet

"3:10 til Yuma", og "No country for old men."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...