Sofline Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Er det meningen at det skal være en stor loddrett hvit stripe til venstre på skjermen her på dol? Dvs. nok et tåpelig påfunn for å gjøre det vanskelig å lese her inne? Eller er det bare hos meg det er sånn? 0 Siter
Spirello Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Det er et felt på ca. 6 cm som er hvitt på ventre side ja.. Ikke lagt merke til det før du skrev det jag.. Og nå har jeg hengt meg opp i det så klart. Hehe.. 0 Siter
morsan Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 De har visst foretatt sin årvisse omlegging her inne. Det er bare å scrolle i vei......;-/ 0 Siter
Speak Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Jeg har kun 10 cm på venstre side som viser noe som helst. Resten av skjermen (til høyre) er helt hvit. Så vi får håpe at de gjør noe med det snart. 0 Siter
Sofline Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Skrevet 7. juli 2008 Det er et felt på ca. 6 cm som er hvitt på ventre side ja.. Ikke lagt merke til det før du skrev det jag.. Og nå har jeg hengt meg opp i det så klart. Hehe.. Ops, beklager.... 0 Siter
Gjest skuffet over ledelsen Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Dol blir nok aldri det samme, dessverre... Synes alt har blitt verre og verre etter at de la om designet. 0 Siter
Sofline Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Skrevet 10. juli 2008 Dol blir nok aldri det samme, dessverre... Synes alt har blitt verre og verre etter at de la om designet. Det nye designet kan jeg til en viss grad forstå (bortsett fra det horisontale opplegget), men det hvite til venstre har jo ingen funksjon i det hele tatt. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 Det nye designet kan jeg til en viss grad forstå (bortsett fra det horisontale opplegget), men det hvite til venstre har jo ingen funksjon i det hele tatt. Hva, skal det være sånn!? Er utrolig irriterende, for hver gang jeg skal ha opp et nytt innlegg så ser jeg det jo ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.