Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det meningen at det skal være en stor loddrett hvit stripe til venstre på skjermen her på dol? Dvs. nok et tåpelig påfunn for å gjøre det vanskelig å lese her inne? Eller er det bare hos meg det er sånn?

Skrevet

Det er et felt på ca. 6 cm som er hvitt på ventre side ja.. Ikke lagt merke til det før du skrev det jag.. Og nå har jeg hengt meg opp i det så klart. :) Hehe..

Skrevet

De har visst foretatt sin årvisse omlegging her inne. Det er bare å scrolle i vei......;-/

Skrevet

Jeg har kun 10 cm på venstre side som viser noe som helst. Resten av skjermen (til høyre) er helt hvit. Så vi får håpe at de gjør noe med det snart.

Skrevet

Det er et felt på ca. 6 cm som er hvitt på ventre side ja.. Ikke lagt merke til det før du skrev det jag.. Og nå har jeg hengt meg opp i det så klart. :) Hehe..

Ops, beklager....

Gjest skuffet over ledelsen
Skrevet

Dol blir nok aldri det samme, dessverre...

Synes alt har blitt verre og verre etter at de la om designet.

Skrevet

Dol blir nok aldri det samme, dessverre...

Synes alt har blitt verre og verre etter at de la om designet.

Det nye designet kan jeg til en viss grad forstå (bortsett fra det horisontale opplegget), men det hvite til venstre har jo ingen funksjon i det hele tatt.

Gjest Aimabel
Skrevet

Det nye designet kan jeg til en viss grad forstå (bortsett fra det horisontale opplegget), men det hvite til venstre har jo ingen funksjon i det hele tatt.

Hva, skal det være sånn!? Er utrolig irriterende, for hver gang jeg skal ha opp et nytt innlegg så ser jeg det jo ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...