Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som de selv sier hadde de ikke blitt gift nå hvis ikke hun var gravid. Jeg forstår absolutt det praktiske i å være gift når man får barn.

Skrevet

At det er veeeldig tidlig!

Selv om jeg har samme mann som jeg hadde da jeg var 15 år og nå er 30, så vil jeg allikevel si at det er altfor tidlig!

Livet byr på en del utfordringer som man ikke er klar over når man er 16 og tror at man kan takle alt veldig lett!

Skrevet

At jeg er glad det ikke er min datter. Og da mener jeg både samboerskapet, graviditeten og giftermålet.

mariaflyfly
Skrevet

At jeg er glad det ikke er min datter. Og da mener jeg både samboerskapet, graviditeten og giftermålet.

Amen!

Skrevet

Jeg hadde ikke vært en veldig stolt mor til den bruden nei... Ikke til brudgommen heller for den del.

Hadde datteren min kommet hjem som 16-åring og vært gravid så hadde vi selvføleglig stilt opp for henne, men jeg hadde aldri i verden skrevet under på en vigselssøknad. No way.

Men for all del - det kan jo hende det varer livet ut!

''Hadde datteren min kommet hjem som 16-åring og vært gravid så hadde vi selvføleglig stilt opp for henne, men jeg hadde aldri i verden skrevet under på en vigselssøknad. No way.''

Jeg synes det verste er graviditeten (og det forutgående samboerskapet - kanskje uten det ingen graviditet?). Men når det først har gått så galt at hun er 16 år og gravid, synes jeg jo det er bedre at de er gift enn "bare" samboere, da.

mumitrollet
Skrevet

Enig.

Skrevet

''Hadde datteren min kommet hjem som 16-åring og vært gravid så hadde vi selvføleglig stilt opp for henne, men jeg hadde aldri i verden skrevet under på en vigselssøknad. No way.''

Jeg synes det verste er graviditeten (og det forutgående samboerskapet - kanskje uten det ingen graviditet?). Men når det først har gått så galt at hun er 16 år og gravid, synes jeg jo det er bedre at de er gift enn "bare" samboere, da.

Jeg tror at jeg, under noen omstendighet, hadde latt min 15-årige datter bli samboer! Hadde hun vært nødt til å flytte på hybel i en annen by for å gå på skole og delt leilighet med en venninne ja, men å bli samboer med en såpass mye eldre mann? Neppe...

Skrevet

Jeg tror at jeg, under noen omstendighet, hadde latt min 15-årige datter bli samboer! Hadde hun vært nødt til å flytte på hybel i en annen by for å gå på skole og delt leilighet med en venninne ja, men å bli samboer med en såpass mye eldre mann? Neppe...

Enig med deg, men når det når først HAR "gått så galt" at hun er gravid, synes jeg ikke selve giftemålet gjør saken noe verre. Kanskje snarere tvert i mot.

Gjest togli
Skrevet

Når jeg var 16 syntes jeg 24-åringer var "gamlinger"........

Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg synes. De skal ha barn sammen, så sånn sett er det jo positivt at de har gifta seg. Terskelen for å gå fra hverandre er nok høyere når man er gift enn når man "bare" er samboere.

Det eneste negative jeg kan komme på, må være at de muligens må gjennom en skilsmisse og det er litt mer komplisert enn å bare "gjøre det slutt".

Jeg har vært sammen med mannen min siden vi var 16 og 17 år gamle og det mangla ikke på kommentarer om at vi ikke måtte regne med at det ble "oss". Det ble det da og nå har vi vært kjærester i over 20 år :)

Skrevet

Jeg tenker at det er veldig hyggelig med bryllup og kjærlighet og sånn:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...