Gjest Aimabel Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 http://www.seher.no/php/art.php?id=778830 Eh, ser _dette_ ut som en gravid mage??Kjendisene må jo ha innovermage for å slippe unna gravid-rykter!!! 0 Siter
Gjest Børre rask Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Liten tvil om det - tipper hun føder nå til helgen! 0 Siter
morsan Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Hvem bryr seg?? Det var vel ikke det som var poenget, om en mulig kjendisgraviditet er noe å skrive om eller ikke, men at de stakkars kjendisdamene får graviditetsrykter på seg om de ikke holder pusten til enhver tid. 0 Siter
laban Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 ''Kanskje har ekteparet inngått et kompromiss? Katie får spille på Broadway, men må gjøre det med baby i magen? Eller har Tom klart å manipulere henne til å gi opp drømmen sin for å oppfylle hans store drøm om en sønn?'' Kanskje lider hun av forstoppelse? Kanskje hadde hun ikke flere rene sett av spesialundertøyet som presser magen hennes innover? Følg med i neste episode! Bildene "går verden rundt"? Herlighet, lav kjendisfaktor har sine fordeler... 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 *Fnis* Hvis hun ser gravid ut så ser vel jeg ut som jeg skal føde i morra! ;o) 0 Siter
Sofline Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Hvis det er gravidmage, er jeg i syvende måned nå, minst (tre måneder etter siste fødsel). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.