Gå til innhold

HJELP en dårlig husmor å pakke.......

Anbefalte innlegg

Gjest mora2
Skrevet

Du kan legge ut minst 2 par joggesko i samma slengen...

Nja...Jeg kan kanskje det...

• Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• waxo

5

• morsan

4

• mariaflyfly

4

• Speak

4

Mest aktive i denne tråden

mil1365380270
Skrevet

Nei, jeg har nok ikke reist så mye...

Og når jeg har reist er det som regel på shoppetur, så da handler man jo det meste nytt...

Dele på to, jeg må hvertfall kutte ned på noe...

Uff, så vanskelig å vite med været også!

Hehe, ja! Du må tenke at du er på tur. Ting kan brukes mer enn en gang. Du kan til nød vaske, og det tørker. Den kjolen du liker best, er den du bruker. Samme med bukse. Ikke pakk masse du har tenkt til å bruke en gang, gå for det du er komfortabel med NÅ. Er det du tar på deg i løpet av helgen, jeg garanterer. Evt. noe du kjøper der. Du bruker IKKE noe du har nederst i kofferten/innerst i klesskapet.

Skal du være mest ute, tar du varme sokker, varm fleecejakke (praktisk, ikke nødvendigvis penest), regnjakke og litt sommertøy. Mangler du en topp, så kjøper du en, den koster sikkert to øl. Praktisk nå jente... ;-)

Skrevet

Til sammenlikning så finner jeg i skapet mitt....

5 topper, 4 bukser, 2 kjoler, 1 pysj, 1 bikini, 5 gensere, 4 joggedresser, og noe til trening.

Det er vel igrunn det jeg har

Skrevet

Hadde glemt paraply! Takk :0)

3 par joggesko, 1 par lårstøvletter, 1 par søvler og 3 par høyehæler er i boks :0)

Burde kanskje ha med noen badesko også, greit å ha i dusjen...

Det holder med ett par høye heler, to par joggesko er lurt å ha med, det kan fort bli gjørmete.

Skrevet

5 topper, 4 bukser, 2 kjoler, 1 pysj, 1 bikini, 5 gensere, 4 joggedresser, og noe til trening.

Jo men "mora2" er Norges svar på Paris Hilton, ihvertfall på klesfronten. :-)

Skrevet

Tror ikke jeg hadde med så mye klær da jeg var 4 uker i USA. Du greier deg helt sikkert med mye mindre ja, bare sørg for å ta med klær for alle værtyper, det er viktigst :-)

Skrevet

Jøssenavn. Dere kommer ikke til å rekke å kose dere i det hele tatt mellom alle klesskiftene.

Skrevet

Hæ? Er det alt du har? Vil du ikke ha mer, eller har du veldig dårlig råd?

Smått sjokka.

Gjest Kayia
Skrevet

Reis, pakk og lær sier jeg! :) For din baggasje trenger du ikke - og det vet jo forsåvidt selv tror jeg!

PS: Det du MANGLER er stol, støvler/ fjellsko (min festivalfavoritt), ullsokker (pluss skift) og regnjakke/regnponsjo. Husk: Det er ALDRI de i bar mage som har det best (ser best ut) dag tre! :D

Kos dere! :)

Skrevet

På 4 dager kan du jo umulig klare å bruke 16 topper + hettejakker, gensere og ullgensere. Du skifter vel ikke 4 ggr. pr dag????

1 topp pr. dag, bukse holder 2 dager (Evt. en bukse og ett skjørt). 3 langarma...

Se også på værmeldingen før du reiser. Da får du en pekepinn på hva du trenger:-)

Skrevet

Herre-min-jesus, hvor lenge skal du være borte? Skal du på jordomseiling eller skal du flytte?

Du glemte en ting forresten, sølvtøyet.

Skrevet

Oj, oj, oj!!! Hvordan ser du for deg at du klarer å bruke alle de klærne på 4 dager?

Jeg hadde tatt med 1 antrekk pr dag. En jakke til å slenge over meg hvis det blir kjølig.

1-2 ekstra topper.

Sandaler og joggesko.

Regnjakke.

1-2 ekstra par sokker.

Gjest mora2
Skrevet

Det holder med ett par høye heler, to par joggesko er lurt å ha med, det kan fort bli gjørmete.

Ja, gjør kanskje det...

Håper det blir sol og varme.. :0)

Gjest mora2
Skrevet

Hehe, ja! Du må tenke at du er på tur. Ting kan brukes mer enn en gang. Du kan til nød vaske, og det tørker. Den kjolen du liker best, er den du bruker. Samme med bukse. Ikke pakk masse du har tenkt til å bruke en gang, gå for det du er komfortabel med NÅ. Er det du tar på deg i løpet av helgen, jeg garanterer. Evt. noe du kjøper der. Du bruker IKKE noe du har nederst i kofferten/innerst i klesskapet.

Skal du være mest ute, tar du varme sokker, varm fleecejakke (praktisk, ikke nødvendigvis penest), regnjakke og litt sommertøy. Mangler du en topp, så kjøper du en, den koster sikkert to øl. Praktisk nå jente... ;-)

Du har nok rett! Skal prøve å være praktiskt...

Gjest mora2
Skrevet

Oj, oj, oj!!! Hvordan ser du for deg at du klarer å bruke alle de klærne på 4 dager?

Jeg hadde tatt med 1 antrekk pr dag. En jakke til å slenge over meg hvis det blir kjølig.

1-2 ekstra topper.

Sandaler og joggesko.

Regnjakke.

1-2 ekstra par sokker.

Hihi, ja si det...Tenkte nok hvertfall mer enn 1 antrekk om dagen!

Men jeg kan visst kutte ned til to...

Gjest mora2
Skrevet

Herre-min-jesus, hvor lenge skal du være borte? Skal du på jordomseiling eller skal du flytte?

*LOL*

Må visst skjerpe meg ja......

Gjest mora2
Skrevet

På 4 dager kan du jo umulig klare å bruke 16 topper + hettejakker, gensere og ullgensere. Du skifter vel ikke 4 ggr. pr dag????

1 topp pr. dag, bukse holder 2 dager (Evt. en bukse og ett skjørt). 3 langarma...

Se også på værmeldingen før du reiser. Da får du en pekepinn på hva du trenger:-)

Nei, skifter vel ikke så ofte på tur...

Jeg får legge bort litt..

Skrevet

''Du glemte en ting forresten, sølvtøyet.''

*LOL*

Og familiebildene.

Gjest mora2
Skrevet

Reis, pakk og lær sier jeg! :) For din baggasje trenger du ikke - og det vet jo forsåvidt selv tror jeg!

PS: Det du MANGLER er stol, støvler/ fjellsko (min festivalfavoritt), ullsokker (pluss skift) og regnjakke/regnponsjo. Husk: Det er ALDRI de i bar mage som har det best (ser best ut) dag tre! :D

Kos dere! :)

''PS: Det du MANGLER er stol, støvler/ fjellsko (min festivalfavoritt), ullsokker (pluss skift) og regnjakke/regnponsjo. Husk: Det er ALDRI de i bar mage som har det best (ser best ut) dag tre! :D''

Ånei da, stoler ble kjøpt i går ;0)

Mine rosa lekre støvler er klare, men ulsokkene var glemt!

Regntøyet er også pakket, håper bare ikke får bruk for det...

Vi skal storkooooose oss :0) * gleder meg*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...