Gå til innhold

HJELP en dårlig husmor å pakke.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville tatt med en olabukse, en shorts eller ett olaskjørt, en topp til hver dag og en softshelljakke (som både er vindtett, lun og litt vanntett. Sandaler og toalettsaker. Jeg vet ikke hva slags festival du skal på, men jeg pleier ikke akkurat å kle meg om til middag på festival... Sjekk været på yr og vurder om du trenger regntøy. Skal du bile? Bo i telt?

• Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• waxo

5

• morsan

4

• mariaflyfly

4

• Speak

4

Mest aktive i denne tråden

mariaflyfly
Skrevet

Men på den annen side tar jo ikke klærne hennes nevneverdig plass, da, så jeg regner med at det ovenfor nevnte får plass i en A4-konvolutt!! ;-)

Hahaha! :D

mariaflyfly
Skrevet

Nja...Jeg kan kanskje det...

Jepp. Du er jaggu meg en katastrofepakker! ;)

Skrevet

Hæ? Er det alt du har? Vil du ikke ha mer, eller har du veldig dårlig råd?

Smått sjokka.

Går stort sett i treningstøy i det daglige, er mye ute med bikkjer.

Og jeg vasker jo tøy hver dag, og da rekker jeg aldri å bruke annet enn favorittene likevel :-)

Hadde en del mer før, men har kastet unna etterhvert da det ikke har vært i bruk, så nå sitter jeg igjen med noen gode plagg, og har mer enn nok.

Skrevet

OI....Jeg har nok litt mye klær ja...Glad i å shoppe...

Men jeg hadde aldri klart meg med så lite!... ;0)

Når man stort sett bor i skogen, trenger man ikke mer :-)

Glemte en ting, og det er en godt brukt militærbukse og fjellstøvel :-)

Men så er jeg av den typen som føler meg pyntet når jeg har på ola bukse da :-)

Gjest mora2
Skrevet

Jeg ville tatt med en olabukse, en shorts eller ett olaskjørt, en topp til hver dag og en softshelljakke (som både er vindtett, lun og litt vanntett. Sandaler og toalettsaker. Jeg vet ikke hva slags festival du skal på, men jeg pleier ikke akkurat å kle meg om til middag på festival... Sjekk været på yr og vurder om du trenger regntøy. Skal du bile? Bo i telt?

Takk for svar!

Jeg skal bile, til Kvinestal. Sove i campingvong :0)

Kler meg ikke til middag, men liker å pynte meg litt.. ;0)

Gjest mora2
Skrevet

Jeg tror du burde vært med på en motorsykkeltur. Da hadde du lært alt om pakking av klær:-)

HIhi, kanskje det :0)

Gjest mora2
Skrevet

Når man stort sett bor i skogen, trenger man ikke mer :-)

Glemte en ting, og det er en godt brukt militærbukse og fjellstøvel :-)

Men så er jeg av den typen som føler meg pyntet når jeg har på ola bukse da :-)

HIhi, godt man er forskjellige :0)

Jeg bor også nesten i skogen, finnes ingen bedre plass!

Her en natt sov jeg ute, deilig å våkne til fuglesang :0)

Gjest mora2
Skrevet

Jepp. Du er jaggu meg en katastrofepakker! ;)

*knise*

Det er hvertfall i helt sikkert!!

Skrevet

Den første hengeren er vel til å ha motorsykkelen oppå?

Uansett er det uaktuelt med henger til sykkel!!!!!! En sykkel skal ha to hjul!!!!!

''Uansett er det uaktuelt med henger til sykkel!!!!!! En sykkel skal ha to hjul!!!!!''

Da måtte det blitt sidevesker, toppboks, tankveske og en stor ryggsekk om "mora2" skulle fått med alt, kanskje følgebil også.

Skrevet

Takk for svar!

Jeg skal bile, til Kvinestal. Sove i campingvong :0)

Kler meg ikke til middag, men liker å pynte meg litt.. ;0)

Ja, det stemmer, du liker å pynte deg! Jeg går i olabukse og T-skjorte på festival, samt sandaler som tåler vann. Og er ikke spesielt opptatt av å kle meg om og pynte meg... Mine beste kleskjøp er vel softshell-jakke og crocs, tåler all slags sommervær :-)

Gjest mora2
Skrevet

Ja, det stemmer, du liker å pynte deg! Jeg går i olabukse og T-skjorte på festival, samt sandaler som tåler vann. Og er ikke spesielt opptatt av å kle meg om og pynte meg... Mine beste kleskjøp er vel softshell-jakke og crocs, tåler all slags sommervær :-)

Hihi, de skoene der er bare helt grusomme ;0)

Godt man er ulike.

Jeg har med meg slapsetøy jeg også, deilig å gå i :0)

Gjest mora2
Skrevet

Er nå nede i 8 topper, 5 skjørt og tre kjoler, 4 bukser.

Nå har jeg vel vært flink....!!!?? ;0)

Gjest mora2
Skrevet

''Uansett er det uaktuelt med henger til sykkel!!!!!! En sykkel skal ha to hjul!!!!!''

Da måtte det blitt sidevesker, toppboks, tankveske og en stor ryggsekk om "mora2" skulle fått med alt, kanskje følgebil også.

Hmfr.... Jeg har tatt bort masse klær nå!! ;0)

Skrevet

Nei! Nei!! Nei!!! Det får jo plass i en A4-konvolutt, har jeg sagt!!

Skrevet

*gapskratter* Det hadde kanskje blitt litt av et syn. Ellers hadde ho kanskje lært å pakke fornuftig????

Skrevet

Skal du være borte et års tid eller!??

Fra torsdag til søndag hadde jeg pakket 3 topper, 1 ekstra bukse om jeg reiser i bukse, ett skjørt, en kjole, truseskift til alle dagene + 2 ekstra, 3-4 par sokker, en vindtett ytterjakke og 2-3 par sko (bl.a. et par vanntette som er gode å gå i).

Skrevet

Et tips til deg når du kommer hjem igjen:

Noter ned alt som er skittent/brukt, noter ned det du savnet underveis, og så har du erfaringen til neste tur :-)

Gjest mora2
Skrevet

Et tips til deg når du kommer hjem igjen:

Noter ned alt som er skittent/brukt, noter ned det du savnet underveis, og så har du erfaringen til neste tur :-)

Ja, det var ikke dumt!

Takk for tips :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...