Gå til innhold

HJELP en dårlig husmor å pakke.......

Anbefalte innlegg

Gjest mora2
Skrevet

Skal du være borte et års tid eller!??

Fra torsdag til søndag hadde jeg pakket 3 topper, 1 ekstra bukse om jeg reiser i bukse, ett skjørt, en kjole, truseskift til alle dagene + 2 ekstra, 3-4 par sokker, en vindtett ytterjakke og 2-3 par sko (bl.a. et par vanntette som er gode å gå i).

Hihi, skjønte jeg hadde pakket for mye ja..

Men nå har jeg tatt bort en god del :0)

• Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• waxo

5

• morsan

4

• mariaflyfly

4

• Speak

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest jøssenavn
Skrevet

Herregud... Jeg tror ikke jeg -har- så mye klær engang.

Dette er selvsagt alt for mye. Fra torsdag til søndag er det mer enn nok med to-tre klesskift.

Skrevet

Er nå nede i 8 topper, 5 skjørt og tre kjoler, 4 bukser.

Nå har jeg vel vært flink....!!!?? ;0)

Joda nå har du vært flink.

Kanskje du får plass til noe undertøy til mannen din også no, for det hadde du (bevisst?) utelatt i starten? :)

Skrevet

*gapskratter* Det hadde kanskje blitt litt av et syn. Ellers hadde ho kanskje lært å pakke fornuftig????

''Ellers hadde ho kanskje lært å pakke fornuftig????''

Akkurat _det_ toget er nok gått for lenge siden. :)

Skrevet

Nei! Nei!! Nei!!! Det får jo plass i en A4-konvolutt, har jeg sagt!!

Da må det være en _stor_ A4 konvolutt i såfall, med tanke på stiletthelene...

Gjest mallet
Skrevet

Jeg har nettopp vært borte fredag til søndag. Inkludert klærne jeg reiste i, hadde jeg med tre topper, en langbukse med avtagbare bein, en langermet genser, en tynn lys skjorte mot solen, en bh, og ett par sokker og truser mer enn antall dager. Jeg brukte alt bortsett fra det ekstra undertøysettet, og savnet ingenting.

Skrevet

''Jeg har pakket 16 (!!!!??) topper, 7 skjørt, 6 kjoler (inkl strandkjole), 6 bukser, 2 joggebukser, 2 pysjer, 4 hette jakker , 2 pologensere, 6 langarmet toppet, 2 ullgensere, 2 bikini.... Også alt undertøyet da...''

Hahaha! Endelig noen som er enda verre på pakking enn det jeg er ;o)

*lol*

Skrevet

Kan du sende meg en mail med bilde, slik at jeg kan tipse TV2 og vinne penger?! ;D

Gjest togli
Skrevet

*OMG* Du er verre enn meg, jo!!!!

*løper til gubben for å vise ham innlegget*

Gjest togli
Skrevet

Forresten.... Hva skal du med 16 topper på tre dager??Jeg hadde maks tatt med tre av hvert plagg - og allikevel hadde det vært for mye ;)

Gjest togli
Skrevet

Men hva i huleste skal du med 8 topper på tre dager!!?? Lider du av sånn ekstremsvette eller no' sånt? ;)

Gjest togli
Skrevet

Ja, det stemmer, du liker å pynte deg! Jeg går i olabukse og T-skjorte på festival, samt sandaler som tåler vann. Og er ikke spesielt opptatt av å kle meg om og pynte meg... Mine beste kleskjøp er vel softshell-jakke og crocs, tåler all slags sommervær :-)

Crocs!? Nei, nei, nei!!!!! Crocs bruker jeg bare innendørs her hjemme og kunne ikke drømt om å ha dem på meg på festival eller noe annet sted ;)

Gjest togli
Skrevet

Men på den annen side tar jo ikke klærne hennes nevneverdig plass, da, så jeg regner med at det ovenfor nevnte får plass i en A4-konvolutt!! ;-)

*latterkrampe* :)))))

Skrevet

Det er nesten så jeg tror at både dette og hovedinnlegget må være tulleinnlegg...

Skrevet

HIhi, godt man er forskjellige :0)

Jeg bor også nesten i skogen, finnes ingen bedre plass!

Her en natt sov jeg ute, deilig å våkne til fuglesang :0)

Ja, det er helt topp :-)

Vi reiser ut i morgen på noen dagers fisketur. Skal ligge i telt og gleder oss helt sykt alle mann :-)

Gjest mora2
Skrevet

Forresten.... Hva skal du med 16 topper på tre dager??Jeg hadde maks tatt med tre av hvert plagg - og allikevel hadde det vært for mye ;)

Jeg har nå pakket om litt, og tatt bort mange topper :0)

greit å ha noe skift... Hihi..

Gjest mora2
Skrevet

*OMG* Du er verre enn meg, jo!!!!

*løper til gubben for å vise ham innlegget*

*Knise*

Gjest mora2
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1215547383' post='3917377]

Kan du sende meg en mail med bilde, slik at jeg kan tipse TV2 og vinne penger?! ;D

*LOL*

Så ille er det vel ikke...??!!

Gjest mora2
Skrevet

''Jeg har pakket 16 (!!!!??) topper, 7 skjørt, 6 kjoler (inkl strandkjole), 6 bukser, 2 joggebukser, 2 pysjer, 4 hette jakker , 2 pologensere, 6 langarmet toppet, 2 ullgensere, 2 bikini.... Også alt undertøyet da...''

Hahaha! Endelig noen som er enda verre på pakking enn det jeg er ;o)

*lol*

Uff, jeg er visst ikke god på dette nei..hihi..

Gjest mora2
Skrevet

Jeg har nettopp vært borte fredag til søndag. Inkludert klærne jeg reiste i, hadde jeg med tre topper, en langbukse med avtagbare bein, en langermet genser, en tynn lys skjorte mot solen, en bh, og ett par sokker og truser mer enn antall dager. Jeg brukte alt bortsett fra det ekstra undertøysettet, og savnet ingenting.

Uff, ja jeg får sikkert ikke brukt alt..Men greit med litt skift da...

Men jeg tatt bort noe da....*rødme*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...