Gjest mora2 Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Herregud... Jeg tror ikke jeg -har- så mye klær engang. Dette er selvsagt alt for mye. Fra torsdag til søndag er det mer enn nok med to-tre klesskift. Må nok ha litt mer enn to-tre skift... Men jeg har tatt bort endel nå :0) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Det er nesten så jeg tror at både dette og hovedinnlegget må være tulleinnlegg... Hmmm....Synes jeg har tatt bort en hel masse nå jeg... Jeg må jo ha litt skift, er jo så skiftende vær!.. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Men hva i huleste skal du med 8 topper på tre dager!!?? Lider du av sånn ekstremsvette eller no' sånt? Er jo fire dager da... * forsvarer meg * ;0) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Joda nå har du vært flink. Kanskje du får plass til noe undertøy til mannen din også no, for det hadde du (bevisst?) utelatt i starten? *LOL* Liker han best uten undertøy jeg ;0) Neida,han har fått sin dose han også. Men han la tilbake endel av det jeg hadde lagt frem... Han er nok litt mer fornuftig enn meg...*rødme* 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Men på den annen side tar jo ikke klærne hennes nevneverdig plass, da, så jeg regner med at det ovenfor nevnte får plass i en A4-konvolutt!! ;-) *skuler på morsan* ;0) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Ja, det er helt topp :-) Vi reiser ut i morgen på noen dagers fisketur. Skal ligge i telt og gleder oss helt sykt alle mann :-) Ååå, det hørtes koslig ut. Håper dere får fint fiskevær da! God tur :0) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Da må det være en _stor_ A4 konvolutt i såfall, med tanke på stiletthelene... Ja, de hadde nok ikke morsan tenkt på! Hihi! 0 Siter
waxo Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Ååå, det hørtes koslig ut. Håper dere får fint fiskevær da! God tur :0) Tusen takk :-) God tur til dere også :-) 0 Siter
morsan Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Er jo fire dager da... * forsvarer meg * ;0) Ja, men dag nummer én er jo avreisedagen, så antrekket den dagen har du jo PÅ deg og ikke pakket ned! ;-) (eller....?) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Jeg har nå pakket om litt, og tatt bort mange topper :0) greit å ha noe skift... Hihi.. Joda, kjenner meg egentlig ganske godt igjen i det der, men det får da være grenser ;-P 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Ja, men dag nummer én er jo avreisedagen, så antrekket den dagen har du jo PÅ deg og ikke pakket ned! ;-) (eller....?) Nja, må vel ha et nytt antrekk til kvelden :0) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Tusen takk :-) God tur til dere også :-) Takk, takk :0) 0 Siter
Sofline Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 Du er verre enn meg... Heretter skal samboeren ikke få lov til å klage når jeg tar med fem gensere til en tre dagers-tur. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.