Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å stipulere prisnedgang på bil pr år? Meget strøken S80 03 mod.

Skrevet

Du kan gå inn på Finn.no eller AutoDB og se litt på denne bilen, så får du et inntrykk av hva de har falt i pris.

Hvor mye de faller er avhengig av km.st. vedlikehold, servicehefte osv.

Ellers har bilfirmaene lister hvor mye de forskjellige type bil ligger i, så legger de til eller trekker i fra litt avhengig av hvor langt bilen har gått og hvordan den generelt er.

Gjest togli
Skrevet

Til gutta? Trodde det var likestilling her på DOL, jeg? ;)

Skrevet

Til gutta? Trodde det var likestilling her på DOL, jeg? ;)

Hadde det vært likestilling her på dol så ville 50% av innleggene vært fra mannlige skribenter, mrxx bidrar litt men stort sett må eg dra lasset aleine.

Lurer på kor det blei av Jølsen & Kåre Kruttlapp?

Skrevet

Hadde det vært likestilling her på dol så ville 50% av innleggene vært fra mannlige skribenter, mrxx bidrar litt men stort sett må eg dra lasset aleine.

Ååå, det er så deilig her uten Jølsen, så ikke mas på at han skal komme tilbake a:-)

Skrevet

Ååå, det er så deilig her uten Jølsen, så ikke mas på at han skal komme tilbake a:-)

Eg savner Jølsen eg.

Nå er det som å ligge pal på ei strand i Gran Canaria i time etter time, uke etter uke osv.

Nei litt fyrverkerier hadde gjort seg no, BANG, BANG!!!! :)

Gjest tutta, alias togli
Skrevet

Men det er da ikke kvinnfolka sin feil! Vi har ikke noe imot flere mannfolk her vi :)

Gjest Gutta, alias geir
Skrevet

Men det er da ikke kvinnfolka sin feil! Vi har ikke noe imot flere mannfolk her vi :)

Da må dere begrense dere med de der "kakeoppskrifttrådene", dere skremmer jo vettet av de fleste mannfolk på den måten. :)

Gjest togli
Skrevet

Da må dere begrense dere med de der "kakeoppskrifttrådene", dere skremmer jo vettet av de fleste mannfolk på den måten. :)

Jeg tror ikke jeg har skrevet i en eneste kakeoppskriftstråd, så det så!!! *hytter med neven*

Gjest Bjølsen
Skrevet

Jeg tror ikke jeg har skrevet i en eneste kakeoppskriftstråd, så det så!!! *hytter med neven*

Eg skreiv "kakeoppskriftstråd" ikkje kakeoppskriftstråd!

Skrevet

Dere trenger ikke flere mannfolk her. Geir og jeg er mannfolk nok til å håndtere dere, hehe.

Gjest togli
Skrevet

Dere trenger ikke flere mannfolk her. Geir og jeg er mannfolk nok til å håndtere dere, hehe.

Dere har det iallefall som plommen i egget, så kan godt skjønne dere helst vil ha damene for dere sjøl ;-P

Gjest togli
Skrevet

Jøss! Geir og Bjølsen i en og samme person???? ;)

Skrevet

Dere har det iallefall som plommen i egget, så kan godt skjønne dere helst vil ha damene for dere sjøl ;-P

Hehe, du sier noe, bare synd at det ikke er sånn i virkeligheten at dere svinset rundt oss:-)

Gjest togli
Skrevet

Hehe, du sier noe, bare synd at det ikke er sånn i virkeligheten at dere svinset rundt oss:-)

Vi liker bare å virke litt uoppnåelige i RL. Har jo hørt at mannfolk innehar endel primitive sider som f.eks. jaktinstinkt ;-P

Skrevet

Vi liker bare å virke litt uoppnåelige i RL. Har jo hørt at mannfolk innehar endel primitive sider som f.eks. jaktinstinkt ;-P

Det har du også rett i, men jeg gidder ikke å jakte for mye, litt er greit, men får jeg ingen respons så tusler jeg heller videre:-)

Det er viktig for dere jenter å ikke virke for uoppnåelig, da trekker i alle fall jeg meg unna. Litt må dere yte:-)

Skrevet

Vel talt! :-)

Vi hadde sagt klart å håndtere flere også.

Skrevet

Bjølsen....Jølsen også kanskje?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...