Gå til innhold

Å røyke bare litt...

Anbefalte innlegg

Gjest Denimbird
Skrevet

...hvor skadelig er det?

Eksempelvis 1-2 sigaretter daglig i snitt.

Vet noen dette?

Skrevet

Har ikke noen link, men har sett undersøkelse som viser at det er stor helegevinst av å kutt fra 20 pr. dag til 1-2, men MYE større helsegevinst å kutte fra 1-2 pr dag til ingen.

Gjest apple
Skrevet

Har ikke noen link, men har sett undersøkelse som viser at det er stor helegevinst av å kutt fra 20 pr. dag til 1-2, men MYE større helsegevinst å kutte fra 1-2 pr dag til ingen.

Venninna mi (som forøvrig aldri har røyka), måtte ha ny hjerteklaff, og havna på rekonvalens. Der var det noen som slet med røykestopp, og legene sa visstnok at å kutte ned, var å lure seg selv; at de måtte slutte helt, ihvertfall for hjertets skyld....

Min "fornuft" sier at det må da være bedre å røyke 2 om da'n enn 20, men lege er jeg ikke. I går var det ett år siden jeg slutta. Har tatt festrøyk kanskje 6 ganger i løpet av dette året, og ser ikke det som noe nederlag hvis jeg kan holde meg til det.

Mrs. Wallace
Skrevet

Det er mindre skadelig enn å røyke 20 om dagen, men mer skadelig enn å røyke null.

mumitrollet
Skrevet

Antar det er mindre skadlelig å røyke lite enn å røyke mye.

Nå synes jeg ikke at å røyke 1-2 signaretter HVER DAG er å røyke "litt", jeg da. Da røyker du per def daglig.

Hadde det vært 1-2 per måned, kunne jeg ha karakterisert det som å røyle "litt"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...