Gjest apple Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Reiser i morra, så litt seint ute! Har tenkt å ta med en bag (myk) som er 3 cm for lang. Noen som har opplevd at de står og måler? (Skal til Liverpool, yeah!.) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Om den er myk, kan den vel presses ned i riktig størrelse? Men jeg vet de er veldig nøye på vekt, og at det er dyrt for overvekt. Og at selv om man har betalt for flere kolli, gjelder den samme total-vekten, tror jeg? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 For lang? Er det noen grense for hvor lang bagen kan være? Hjelp. Hos alle selskaper? Skal reise med Novair. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 For lang? Er det noen grense for hvor lang bagen kan være? Hjelp. Hos alle selskaper? Skal reise med Novair. Håndbagasjen pleier det å være restriksjoner på når det gjelder mål, ja. Fra Novairs sider: ''Ombord får du ta med deg en stk. håndbagasje som ikke får være større enn 45 X 35 x 20 cm og veie maks 5 kg. '' 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Håndbagasjen pleier det å være restriksjoner på når det gjelder mål, ja. Fra Novairs sider: ''Ombord får du ta med deg en stk. håndbagasje som ikke får være større enn 45 X 35 x 20 cm og veie maks 5 kg. '' Regner med bagen min går greit da. Får måle. Visste ikke at det var restriksjoner på det jeg. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Regner med bagen min går greit da. Får måle. Visste ikke at det var restriksjoner på det jeg. Den skal nok passe under setet foran deg,- det er vel det som er begrunnelsen. Det pleier å være sånne bokser på flyplasser (ved innsjekkingen) som man kan kontrollere målene i (håndbagasjen skal kunne legges oppi). 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Den skal nok passe under setet foran deg,- det er vel det som er begrunnelsen. Det pleier å være sånne bokser på flyplasser (ved innsjekkingen) som man kan kontrollere målene i (håndbagasjen skal kunne legges oppi). Bagen min er veldig myk, så den kan brettes litt sammen om den ikke er for full. Så da går det vel bra ) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Bagen min er veldig myk, så den kan brettes litt sammen om den ikke er for full. Så da går det vel bra ) Da går det sikkert greit ;-) 0 Siter
Gjest apple Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Aldri Takk for svar, alle mann :-) Tror jeg tar en sjans, jeg. Bag'en er bare 3 cm for lang, men kan jo presses sammen. Regner med at det blir litt shopping i England! 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Takk for svar, alle mann :-) Tror jeg tar en sjans, jeg. Bag'en er bare 3 cm for lang, men kan jo presses sammen. Regner med at det blir litt shopping i England! Det går sikkert greit på utreisen når du har lite i - men på hjemreisen må du kanskje sjekke den inn da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.