Gå til innhold

Ryanair; strenge på håndbagasjemål?

Anbefalte innlegg

Gjest apple
Skrevet

Reiser i morra, så litt seint ute! Har tenkt å ta med en bag (myk) som er 3 cm for lang. Noen som har opplevd at de står og måler?

(Skal til Liverpool, yeah!.)

Skrevet

Om den er myk, kan den vel presses ned i riktig størrelse?

Men jeg vet de er veldig nøye på vekt, og at det er dyrt for overvekt. Og at selv om man har betalt for flere kolli, gjelder den samme total-vekten, tror jeg?

candyqueen_83
Skrevet

For lang? Er det noen grense for hvor lang bagen kan være? Hjelp. Hos alle selskaper? Skal reise med Novair.

Skrevet

For lang? Er det noen grense for hvor lang bagen kan være? Hjelp. Hos alle selskaper? Skal reise med Novair.

Håndbagasjen pleier det å være restriksjoner på når det gjelder mål, ja.

Fra Novairs sider:

''Ombord får du ta med deg en stk. håndbagasje som ikke får være større enn 45 X 35 x 20 cm og veie maks 5 kg. ''

candyqueen_83
Skrevet

Håndbagasjen pleier det å være restriksjoner på når det gjelder mål, ja.

Fra Novairs sider:

''Ombord får du ta med deg en stk. håndbagasje som ikke får være større enn 45 X 35 x 20 cm og veie maks 5 kg. ''

Regner med bagen min går greit da. Får måle. Visste ikke at det var restriksjoner på det jeg.

Skrevet

Regner med bagen min går greit da. Får måle. Visste ikke at det var restriksjoner på det jeg.

Den skal nok passe under setet foran deg,- det er vel det som er begrunnelsen. Det pleier å være sånne bokser på flyplasser (ved innsjekkingen) som man kan kontrollere målene i (håndbagasjen skal kunne legges oppi).

candyqueen_83
Skrevet

Den skal nok passe under setet foran deg,- det er vel det som er begrunnelsen. Det pleier å være sånne bokser på flyplasser (ved innsjekkingen) som man kan kontrollere målene i (håndbagasjen skal kunne legges oppi).

Bagen min er veldig myk, så den kan brettes litt sammen om den ikke er for full. Så da går det vel bra :o)

Skrevet

Bagen min er veldig myk, så den kan brettes litt sammen om den ikke er for full. Så da går det vel bra :o)

Da går det sikkert greit ;-)

Gjest apple
Skrevet

Aldri :)

Takk for svar, alle mann :-)

Tror jeg tar en sjans, jeg. Bag'en er bare 3 cm for lang, men kan jo presses sammen. Regner med at det blir litt shopping i England!

Persille1365381127
Skrevet

Takk for svar, alle mann :-)

Tror jeg tar en sjans, jeg. Bag'en er bare 3 cm for lang, men kan jo presses sammen. Regner med at det blir litt shopping i England!

Det går sikkert greit på utreisen når du har lite i - men på hjemreisen må du kanskje sjekke den inn da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...