Gå til innhold

Attføring og antall skattefrie dager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om man går på attføring, hvor mange skattefrie dager har man da i forbindelse med perioden rundt juni?

Hittil har jeg registrert at 28 av dagene har vært skattefrie. Altså 2 "perioder". Kan jeg regne med flere, eller er dette alt?

På rehabiliteringspenger får man vel hele måneden juni skattefri. Hvorfor har de gjort det slik på attføring som de har gjort? I starten av juni betalte jeg skatt på mange dager, mens jeg har fått skattefritak for mange dager i juli også. Jeg skjønner det ikke.

Gjest bare en
Skrevet

På attføring får du 2 utbetalinger skattefri. Når disse er kommer helt annpå hvilke uker man leverer meldekort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...