Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke testet det selv, men har jo sett resultater på folk som har gått ned mye i vekt. Resultatene er ikke alltid like bra. Men jeg har også sett folk som har gått ned 15-20 kilo som ser kjempeflotte ut etterpå.

Så jeg vil tro at dette er individuelt. Jo raskere du går ned i vekt, jo vanskeligere er det å få huden til "å følge med".

Her selv gått ned 8 kilo (og også vært gravid og veide ca. 15 kilo mer enn i dag), og huden er like god som før.

Gjest Valnøtt

Kommer veldig an på. Om du trener, om huden din har god evne til å trekke seg sammen igjen, alderen din, hvor fettet sitter osv.

Men det trenger slett ikke bli så ille. Jeg har tatt av snart femti kilo, og med unntak av magen som må opereres for å bli pen, så er det helt greit ellers. Men da trener jeg mye da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...