Katt-ja Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=193216 ''- Hvorfor i all verden ble dere med på dette? - Det ble en litt sånn guttegreie. Vi ville gjøre det som var tøft. Vi måtte ha noen minner fra turen. Vi skal jo ikke akkurat på shopping, svarer han.'' Fri og bevar meg for "sånne guttegreier"... 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Synd at han ikke fikk det hornet langt opp der sola ikke skinner... Jeg har ingen medlidenhet for de idiotene som er med på dette. De stakkars oksene skulle bare fått tak på enda flere..... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Første eg tenkte når eg såg dette var: Han der er sikkert student og kommer fra Bærum. Og ganske riktig...! Det stod jo i stykket at han var økonomistudent (sick), og eg fant bostedsadressa på skattesøklistene. Ka er det med pappagutter fra Asker & Bærum egentlig? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.