Gjest Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Kan man bruke en wokpanne til å lage gryteretter? Eller blir det for tynn bunn? 0 Siter
Gjest tradelatt Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Noen wokpanner har jo veldig tykk bunn. Men _hvorfor_ vil du bruke en wokpanne til å lage gryterett? Er det ikke bedre med en gryte? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Det kommer an på hva slags wokpanne du har. Vi har en tykk i jern som sikkert hadde vært mulig å bruke til gryterett. Har du ikke en stor gryte du like gjerne kan bruke? 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Har lyst på en wokpanne, så jeg kan lage wok. Er sunt med kylling og grønnsaker. Dessuten er det godt. Bedre mat enn potetgull. Det har du rett i,løp og kjøp : ) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Noen wokpanner har jo veldig tykk bunn. Men _hvorfor_ vil du bruke en wokpanne til å lage gryterett? Er det ikke bedre med en gryte? ''Men _hvorfor_ vil du bruke en wokpanne til å lage gryterett?'' Måtte du spørre om det? :-) 0 Siter
Gjest tradelatt Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 ''Men _hvorfor_ vil du bruke en wokpanne til å lage gryterett?'' Måtte du spørre om det? :-) Hehe, jeg tenkte vel ikke så langt. Men det ser jo ut til å ha gått bra ;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Hehe, jeg tenkte vel ikke så langt. Men det ser jo ut til å ha gått bra ;-) Takk og pris! *tørker svetten* :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.