Gjest Lilje30 Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Jeg valset inn på xlsport og kjøpte en sykkelcomputer, det lignet mest et impulskjøp, enn at jeg faktisk har ønsket meg det en stund. Jeg kjøpte en Sigma BC 1106 DTS wireless. Jeg har i dag brukt flere timer på å få denne til å fungere. Jeg har lagt inn hjulstørrelse og klokka, er det noe mer som må legges inn for at det skal fungere. KMH står bare å blinker. Er det noe mer enn hjulstørrelsen som må legges inn før det fungerer? 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Har du sjekket at sensoren på hjulet er montert skikkelig og har kontakt? 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Sjekk bruksanvisningen. Og husk at det kan ikke være mer enn max 5 MM mellom sensorene på hjulet og navet. 0 Siter
Gjest Lilje30 Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Har du sjekket at sensoren på hjulet er montert skikkelig og har kontakt? Jeg gikk tilbake til xlsport og fikk hjelp, det var sensorene som ikke traff hverandre ordentlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.