Gjest takk for pakke-svar Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Jeg skal reise utenlands. Kan jeg ha med knekkebrød og noe tubeost i kofferten? Flyturen tar under to timer. Jeg tenker på regler og hva man har lov å ha med. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Ja, om du ikke skal til Australia så går det helt fint 0 Siter
cecil1 Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Jeg pakker alltid med knekkebrød, tubeost, kaviar, kaffe, leverpostei - i det hele tatt slike ting som jeg ønsker å ha på en veranda-frokost i syden :-) Noe kjøper jeg selvsagt der nede, men det jeg kan ta med fra Norge billigere enn å kjøpe der nede, det tar jeg med meg. Da har du ledig plass i kofferten til evt shopping på vei hjem :-D God tur 0 Siter
Gjest har alltid med mat til syden Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Det er "ingen" regler for hva du kan ha med i kofferten din, det er håndbagasjen du skal ha med INN på flyet det er regler for. 0 Siter
Sofline Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 Det bør ikke bli noe problem med flyselskapet, men ikke pakk tubeost i håndbagasjen på grunn av væske-reglene. Noen land er det ikke tillatt å ha med mat inn i, så sjekk det på forhånd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.