Gå til innhold

Pakke mat i koffert?

Anbefalte innlegg

Gjest takk for pakke-svar
Skrevet

Jeg skal reise utenlands. Kan jeg ha med knekkebrød og noe tubeost i kofferten? Flyturen tar under to timer.

Jeg tenker på regler og hva man har lov å ha med.

Persille1365381127
Skrevet

Ja, om du ikke skal til Australia så går det helt fint :)

Skrevet

Jeg pakker alltid med knekkebrød, tubeost, kaviar, kaffe, leverpostei - i det hele tatt slike ting som jeg ønsker å ha på en veranda-frokost i syden :-)

Noe kjøper jeg selvsagt der nede, men det jeg kan ta med fra Norge billigere enn å kjøpe der nede, det tar jeg med meg. Da har du ledig plass i kofferten til evt shopping på vei hjem :-D

God tur

Gjest har alltid med mat til syden
Skrevet

Det er "ingen" regler for hva du kan ha med i kofferten din, det er håndbagasjen du skal ha med INN på flyet det er regler for.

Skrevet

Det bør ikke bli noe problem med flyselskapet, men ikke pakk tubeost i håndbagasjen på grunn av væske-reglene. Noen land er det ikke tillatt å ha med mat inn i, så sjekk det på forhånd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...