Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest psyko12

Har et merkelig problem. Opplever av og til at jeg har problemer med å tisse.

Kan våkne på nettene og være veldig tissetrengt, men når jeg skal forsøke å få det ut, kommer det nesten ingenting. Føler at jeg ikke får slappet av i muskelaturen slik at urinen kan komme ut. Har blitt undersøkt av leger og de finner ingenting galt med meg. Om morgenen funger alt som normalt, men er tissetrengt nesten hele dagen. Dette gir seg i løpet av noen dager og så kan de gå dager, uker eller måneder til neste gang.

Dette oppstår alltid i forbindelse etter tunge treningsøkter, dvs trening med vekter.

Opplevde første gang for ca 4 år siden og har kommet og godt siden den gang.

Er fryktelig plagsomt og når det er som verst, stopper jeg og trene i noen uker.

Så blir alt ok, men så oppstår problemet igjen etter intense treningsøkter.

Har noe opplevde noe lignende?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/310314-vekter-og-vannlating/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...