Gå til innhold

medisiner (tabletter) med i håndbagasje på fly?

Anbefalte innlegg

Gjest har migrene
Skrevet

Jeg tenker at om bagen skulle havne på feil fly eller noe så er det ille, siden jeg trenger medisinene mine. Det gjelder en boks med flere tabletter i som jeg tar hver dag.

Skrevet

Du kan fint ta med deg medisin i håndbagasjen, men husk å ha med originalpakningen.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Medisiner skal alltid ligge i håndbagasjen din. Slik at du har den med deg hele tiden.

Gjest har migrene
Skrevet

Du kan fint ta med deg medisin i håndbagasjen, men husk å ha med originalpakningen.

Ok, fint du sa det - relpaxen hadde jeg tatt ut av esken.. :)

Gjest har migrene
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1215629036' post='3917783]

Medisiner skal alltid ligge i håndbagasjen din. Slik at du har den med deg hele tiden.

Det er trygt også! :)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Det er trygt også! :)

Helt trygt :o) Tro meg, jeg har med meg halve apoteket på tur ;o)

Bare husk og ha orginalpakken. Så kan du legge ekstra i toalettveska di just in case, eller evnt i håndbagasjen til den du reiser med, om du reiser med noen.

Har du flytendes medisiner kan legeerklæring være lurt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...