Gjest har migrene Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Jeg tenker at om bagen skulle havne på feil fly eller noe så er det ille, siden jeg trenger medisinene mine. Det gjelder en boks med flere tabletter i som jeg tar hver dag. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Du kan fint ta med deg medisin i håndbagasjen, men husk å ha med originalpakningen. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Medisiner skal alltid ligge i håndbagasjen din. Slik at du har den med deg hele tiden. 0 Siter
Gjest har migrene Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Du kan fint ta med deg medisin i håndbagasjen, men husk å ha med originalpakningen. Ok, fint du sa det - relpaxen hadde jeg tatt ut av esken.. 0 Siter
Gjest har migrene Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1215629036' post='3917783] Medisiner skal alltid ligge i håndbagasjen din. Slik at du har den med deg hele tiden. Det er trygt også! 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Det er trygt også! Helt trygt ) Tro meg, jeg har med meg halve apoteket på tur ;o) Bare husk og ha orginalpakken. Så kan du legge ekstra i toalettveska di just in case, eller evnt i håndbagasjen til den du reiser med, om du reiser med noen. Har du flytendes medisiner kan legeerklæring være lurt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.