Gjest indrefilet Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Var i butikken idag og indrefilet av okse kostet plutselig 399.- per kilo. Vanlig indrefilet, ikke landfe e.l. Er bare noen måneder siden den samme biffen i samme butikken kostet 309.-. Så gikk den opp til 329.- og har vært der fram til idag. Syns det er en vanvittig pris. Noen som vet hvorfor prisene har gått opp SÅ mye på et hopp? 0 Siter
Gjest GPn Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Kunstgjødsel steg med 110% fra 1. juli. Det gir utslag på matvareprisene. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 ''Noen som vet hvorfor prisene har gått opp SÅ mye på et hopp?'' RimiHagen skal sikkert kjøpe nytt fly eller noe sånnt. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Kunstgjødsel steg med 110% fra 1. juli. Det gir utslag på matvareprisene. Skulle tro oksen som ligger i butikken nå var fõret før 1 juli?? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 Det er resultatet av en vanvittig skakkjørt, rådyr og foreldet landbruskpolitikk. landbruksoppgjøret i år var ekstremt svindyrt for forbrukerne, og dersom du var en av idem som stemte på ett av regjeringspartiene, har du deg selv og takke for galskapen. 0 Siter
Sofline Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Det er resultatet av en vanvittig skakkjørt, rådyr og foreldet landbruskpolitikk. landbruksoppgjøret i år var ekstremt svindyrt for forbrukerne, og dersom du var en av idem som stemte på ett av regjeringspartiene, har du deg selv og takke for galskapen. Hvis det er den norske regjeringens skyld at maten koster mer, har de jammen større makt enn jeg trodde. Mat koster mye mer i hele verden for tiden. Jeg bor ikke i Norge, og jeg merker også at for eksempel kjøtt har blitt ekstremt mye dyrere den siste tiden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.