Gå til innhold

lumatron?

Gjest skal kanskje kjøpe dvd-spiller

Anbefalte innlegg

Gjest skal kanskje kjøpe dvd-spiller
Skrevet

Er det et greit merke? Tenker på dvd-spiller med harddsik. 320 gb. Mye eller lite?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde Lumatron dvd-spiller i bilen, den varte ikke et år en gang, og den ble _ikke_ veldig hyppig brukt... Kanskje fikk vi et mandagsprodukt, men jeg ville vel søkt på Google før jeg kjøpte (søk på merkenavnet og -nummer, pluss test eller review).

Skrevet

Vi kjøpte lumatron dvd-spiller til bilen i fjor, og den er mye brukt! Den funker helt fint! Det eneste jeg kunne tenkt meg, var et litt annet system for å henge opp skjermene på nakkestøttene, men ser jo at mange andre merker har likedant oppheng. Og så kunne jeg jo, etterhvert som ungene vokser opp, tenkt meg at det var individuelle spillere (slik at de kunne sett hver sine filmer). Men dette er flisespikkeri! Den er som sagt helt grei til vårt bruk.

Gjest diesel hansen
Skrevet

Lumatron er så vidt jeg vet et merke som Coop fører. Fabrikken som lager disse dytter dem ut til store kjeder under mange forskjellig navn - har sett identiske lavpris spillere under to andre navn enn lumatron.

Uansett, jeg kjøpte en lumatron for en del år siden, men denne ble vanvittig varm under bruk. Byttet til en ny, men denne ble også veldig varm. Fikk pengene tilbake og han i reklamasjonsavdeling på Obs sa at det var mye reklamasjoner på dette merket.

Hvorfor ikke velge et bedre merke, og heller kjøpe litt mindre HD(samme pris som 320 gb lumatron)? Jeg har selv en Philips med 160 GB og den kapasiteten holder i lange baner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...