Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest også GBP i år

Ja, jeg er veldig fornøyd med vektnedgangen.

Ulempen er at jeg frekventerer et forum for vektopererte og ser at det er veldig mange som går ned mye mer på samme tid.

Jeg ser, ut fra det de skriver, at de stort sett sliter med å spise, så det er vel en sammenheng.

Jeg vil heller gå langsommere ned i vekt (selv om jeg selvsagt vet at jeg går veldig fort ned i vekt jeg også), og kunne spise godt og slippe problemer nå og kanskje senere :)

Jeg synes du skal være glad for at du ikke raser for fort ned. Jeg ble operert i april (Aker) og har nå gått ned 30 kg. Jeg hadde også et platå ved ca 20 kg, og da sto vekta stille i 3 uker. Nå tusler det nedover, ca 600 g - 1 kg pr. uke og det er jeg fornøyd med. Som deg, kan jeg spise hva som helst, men i moderate mengder - og sakte tempo. Jeg går ned raskere hvis jeg husker å ikke drikke til maten; slik er det vel med alle.

Lykke til videre - jeg er enig med deg i at dette er inngangen til et nytt og fantastisk liv!

Fortsetter under...

Jeg synes du skal være glad for at du ikke raser for fort ned. Jeg ble operert i april (Aker) og har nå gått ned 30 kg. Jeg hadde også et platå ved ca 20 kg, og da sto vekta stille i 3 uker. Nå tusler det nedover, ca 600 g - 1 kg pr. uke og det er jeg fornøyd med. Som deg, kan jeg spise hva som helst, men i moderate mengder - og sakte tempo. Jeg går ned raskere hvis jeg husker å ikke drikke til maten; slik er det vel med alle.

Lykke til videre - jeg er enig med deg i at dette er inngangen til et nytt og fantastisk liv!

Takk for svar :) Jeg er egentlig glad jeg ikke raser ned - selv om en del av meg jo på en måte har lyst til det også.

Men nå som det virkelig begynner å synes at jeg har gått ned, så er det så utrolig herlig!!! Har krympet 2-3 størrelser, kan ha vanlige sko og alt er lettere :)

Et nytt liv...så absolutt :)

Gjest Valnøtt

Takk for svar :) Jeg er egentlig glad jeg ikke raser ned - selv om en del av meg jo på en måte har lyst til det også.

Men nå som det virkelig begynner å synes at jeg har gått ned, så er det så utrolig herlig!!! Har krympet 2-3 størrelser, kan ha vanlige sko og alt er lettere :)

Et nytt liv...så absolutt :)

Det der med skoene ja - frem til jeg leste dette hadde jeg faktisk glemt hvor vanskelig det var å få tak i sko. Nå er målet høye smale støveletter med hæler - uten snøring :-)

Det der med skoene ja - frem til jeg leste dette hadde jeg faktisk glemt hvor vanskelig det var å få tak i sko. Nå er målet høye smale støveletter med hæler - uten snøring :-)

Hi, hi - morsomt med sko, ja :)

Selv før jeg ble overvektig hadde jeg problemer med støvletter, så jeg tror jeg lar det toget gå fra meg - igjen.

Men jeg har kjøpt med gullsko :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...