Gå til innhold

Noen med erfaring? Grete Roede...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sofies mamma

Ja, veldig god erfaring. Enkelt, lettfattelig og nok mat for alle (etter at de la om for noen år siden). Man kan spise alt som er fornuftig + alt ufornuftig får man kosemerker til. Det er såpass mye mat at sugene forsvant og noen ganger var det vanskelig å få brukt opp kosemerkene og jeg spiste mye snop før. Gikk bra ned i vekt, fikk nye rutiner og var godt å møte flere på møtene.

En venninne av meg gikk på GR en periode i fjor, samtidig som jeg slanket meg litt på egenhånd. Jeg fikk se i kursboka hennes og hun fulgte akkurat samme opplegget som meg viste det seg. :o) Hvis det er max. 10 kg du skal ned så klarer du det fint uten å bruke tusenvis på GR....

Gjest Valnøtt

Mange er veldig fornøyd med GR og går fint ned i vekt med det opplegget.

Andre er konstant sultne og har bedre utbytte av en ketogen diett.

Dette avhenger veldig av hva du generelt liker å spise synes jeg det virker som. De som typisk er kjempesultne rett etter middag og utover hele kvelden, men som knapt spiser på dagen, har jeg et inntrykk av at gjerne får det best med ketogen diett.

De som spiser sunt og variert og rett og slett bare trenger å justere litt virker det som om trives på GR.

For ordens skyld - jeg har aldri forsøkt GR selv, så jeg uttaler meg bare ut fra det jeg synes at virker sånn på meg at er sammenhengen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...