Gå til innhold

Noen som kan dele litt informasjon om Oslo?

Anbefalte innlegg

Gjest turist i oslo
Skrevet

Jeg skal fra Oslo S. til slottet. Så jeg lurer på hvor lang tid det tar å gå dit. Eller om det offentlig kommunikasjon dit?

Skrevet

Fra Oslo S er det en fin gåtur opp igjennom hele Karl Johan. Tar kanskje 15-20 min. Skal du besøke kongen?

Gjest turist i oslo
Skrevet

Fra Oslo S er det en fin gåtur opp igjennom hele Karl Johan. Tar kanskje 15-20 min. Skal du besøke kongen?

Hehe, tror ikke han er hjemme når jeg skal dit.

Neida, skal møte noen ved slottet, og må beregne tid fra Gardermoen-Oslo S-Slottet :)

Gjest Morsk
Skrevet

Forlat Oslo S og bare følg strømmen av knarkere, negerhorer og tiggere. Vips er du på Egertorget hvor slottet så åpenbarer seg foran deg. God tur!

Gjest oschlo
Skrevet

Hehe, tror ikke han er hjemme når jeg skal dit.

Neida, skal møte noen ved slottet, og må beregne tid fra Gardermoen-Oslo S-Slottet :)

Tar du flytoget inn til Oslo er det lettere å gå av på Nationaltheateret. Da er du praktisk talt rett ved slottet. Hvis du _må_ gå av på Oslo S følger du Morsks' henvisninger.

Gjest turist i oslo
Skrevet

Tar du flytoget inn til Oslo er det lettere å gå av på Nationaltheateret. Da er du praktisk talt rett ved slottet. Hvis du _må_ gå av på Oslo S følger du Morsks' henvisninger.

Takk skal du ha :)

Må lagre bagasjen min, og det er vel sånne skap til det på Oslo s om jeg ikke husker feil. Men det er vel mulig å ta lokaltog til Nationaltheateret?

mariaflyfly
Skrevet

Takk skal du ha :)

Må lagre bagasjen min, og det er vel sånne skap til det på Oslo s om jeg ikke husker feil. Men det er vel mulig å ta lokaltog til Nationaltheateret?

Det er oppbevaringsbokser på Nationaltheateret også. Ellers kan du ta t-banen fra Jernbanetorget til Nationaltheateret.

Skrevet

Som mariaflyfly sier, så kan du velge om du vil bruke oppbevaringsbokser på oslo s eller på nationalteateret (men jeg er usikker på om det er like god kapasitet på nationalteateret.)

Jeg ville valgt å gå fra oslo s og opp til slottet. Du går bare rett frem hele tiden, det er ikke mulig å ikke finne frem og det er en ok tur som tar ca 15 minutter.

Men hvis du velger å gå av på oslo s, så kan du ta både tog og t-bane videre til nationalteateret om du ikke har lyst til å gå.

God tur :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...