Gjest turist i oslo Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 Jeg skal fra Oslo S. til slottet. Så jeg lurer på hvor lang tid det tar å gå dit. Eller om det offentlig kommunikasjon dit? 0 Siter
flowy Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 Fra Oslo S er det en fin gåtur opp igjennom hele Karl Johan. Tar kanskje 15-20 min. Skal du besøke kongen? 0 Siter
Gjest turist i oslo Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 Fra Oslo S er det en fin gåtur opp igjennom hele Karl Johan. Tar kanskje 15-20 min. Skal du besøke kongen? Hehe, tror ikke han er hjemme når jeg skal dit. Neida, skal møte noen ved slottet, og må beregne tid fra Gardermoen-Oslo S-Slottet 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 Forlat Oslo S og bare følg strømmen av knarkere, negerhorer og tiggere. Vips er du på Egertorget hvor slottet så åpenbarer seg foran deg. God tur! 0 Siter
Gjest oschlo Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Hehe, tror ikke han er hjemme når jeg skal dit. Neida, skal møte noen ved slottet, og må beregne tid fra Gardermoen-Oslo S-Slottet Tar du flytoget inn til Oslo er det lettere å gå av på Nationaltheateret. Da er du praktisk talt rett ved slottet. Hvis du _må_ gå av på Oslo S følger du Morsks' henvisninger. 0 Siter
Gjest turist i oslo Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Tar du flytoget inn til Oslo er det lettere å gå av på Nationaltheateret. Da er du praktisk talt rett ved slottet. Hvis du _må_ gå av på Oslo S følger du Morsks' henvisninger. Takk skal du ha Må lagre bagasjen min, og det er vel sånne skap til det på Oslo s om jeg ikke husker feil. Men det er vel mulig å ta lokaltog til Nationaltheateret? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Takk skal du ha Må lagre bagasjen min, og det er vel sånne skap til det på Oslo s om jeg ikke husker feil. Men det er vel mulig å ta lokaltog til Nationaltheateret? Det er oppbevaringsbokser på Nationaltheateret også. Ellers kan du ta t-banen fra Jernbanetorget til Nationaltheateret. 0 Siter
frosken Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Som mariaflyfly sier, så kan du velge om du vil bruke oppbevaringsbokser på oslo s eller på nationalteateret (men jeg er usikker på om det er like god kapasitet på nationalteateret.) Jeg ville valgt å gå fra oslo s og opp til slottet. Du går bare rett frem hele tiden, det er ikke mulig å ikke finne frem og det er en ok tur som tar ca 15 minutter. Men hvis du velger å gå av på oslo s, så kan du ta både tog og t-bane videre til nationalteateret om du ikke har lyst til å gå. God tur :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.