Gå til innhold

Angående sf forum/Webmaster


Gjest engelen

Anbefalte innlegg

Gjest engelen

Siden det er veldig mange som har behov for dette forumet, lurer jeg på om det går greitt at en av oss tar ansvaret til å svare en del spm? For meg er det ikke noe problem, for jeg sjekker som oftes daglig. Dersom det skulle oppstå problemer, kan vi kontakte deg. Jeg har vert på dette forumet i 1 års tid. I tillegg har jeg en halveis utdannelse innen helse og sosial. Nettopp ferdig med omsorg vk1. Har planer om å bli sykepleier, om det er til hjelp. Forøvrig blir jeg 20 om 2 mnd. Dersom det er nødvendig for at sf`forumet skal kunne være åpent, kan dere få adresse og tilf nummeret til meg. Jeg vet det er mange som trenger forumet! Håper dette kan bli en midlertid løsning til legene kommer tilbake. Det er mange som sliter, som ikke har noen å henvende seg til, som vil kunne trenge litt backup for det!

Vennlig hilsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest (Anonymous)

Du tar virkelig på deg ett stort ansvar(hvis du får det) og fortjener virkelig ros for det!!!

Stå på ,engelen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er en bedre ide at de som vanligvis bruker sf-forumet skriver på forum for psykiatri i sommer . Der kan jo også andre brukere gi kommentarer - og det finnes en fagperson i "bakgrunnen".

Forstår at det er mange som savner å få svar fra fagpersonene på sf-forumet - men lurer litt på hvorfor enkelte heller vil ha sf-forumet åpent uten fagpersoner - enn å benytte forum for psykiatri som har "oppsyn" av en psykiater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er en bedre ide at de som vanligvis bruker sf-forumet skriver på forum for psykiatri i sommer . Der kan jo også andre brukere gi kommentarer - og det finnes en fagperson i "bakgrunnen".

Forstår at det er mange som savner å få svar fra fagpersonene på sf-forumet - men lurer litt på hvorfor enkelte heller vil ha sf-forumet åpent uten fagpersoner - enn å benytte forum for psykiatri som har "oppsyn" av en psykiater.

det som er bra med sf-forumet er at flere som har sf kan støtte hverandre. det er ikke bare hjelpen fra fagpersonene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som er bra med sf-forumet er at flere som har sf kan støtte hverandre. det er ikke bare hjelpen fra fagpersonene.

Men det er vel ingen grunn til at folk med sf ikke kan støtte hverandre også på forum for psykiatri? Eller at andre ikke-profesjonelle kan bidra selv om det også er en fagperson tilknyttet forumet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Hei Engelen !

Tusen takk for hyggelig tilbud.

Ettersom spiseforstyrrelser er en såvidt alvorlig problemstilling er det nøvendig med en fagperson som har erfaring i å behandle pasienter med slike lidelser.

Hvis vi får en slik, kan du kanskje være medhjelper for denne?

Inntil videre er jeg enig med Frosken i at det vil være fint om man benytter forum om psykiatri.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest engelen

Hei Engelen !

Tusen takk for hyggelig tilbud.

Ettersom spiseforstyrrelser er en såvidt alvorlig problemstilling er det nøvendig med en fagperson som har erfaring i å behandle pasienter med slike lidelser.

Hvis vi får en slik, kan du kanskje være medhjelper for denne?

Inntil videre er jeg enig med Frosken i at det vil være fint om man benytter forum om psykiatri.

Vennlig hilsen

Jeg skjønner at dere ønsker å ha en fagperson. Men når dere finner en, sier jeg ja til å være støttespiller. Om nødvendig kan dere ta kontakt med meg på mail: [email protected]

ja, jeg vet og erfarer selv hvor alvorlig det er med spiseforstyrrelser, men er under behandling. Håper det finnes en løsning slik at forumet kan bli åpnet! Hjelper gjerne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...