Gå til innhold

hva skjer med kroppen uten mat?

Anbefalte innlegg

Gjest uten mat men like tjukk

de siste tre ukene har jeg vært syk,og ikke fått i meg mer enn maks ett maåltid per dag.og vekta går opp!jeg tenkte kanskje dette kunne være en faste-periode,siden matlysten mangler,men det ser ut som om forbrenningen går ned...noen som har tips og erfaringer??

skulle gått ned noen kilo,men spiser neppe for mye(ikke for mye karb til de som vil påstå det heller)

tips til en grei oppstart av diett etter tre uker uten særlig mat?jeg er nok vegetarianer,men kan ha rikelig av egg og melk:)

hvis noen kjenner seg ekstra igjen kan jeg gi e mail adresen min,men prøver først her:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/310605-hva-skjer-med-kroppen-uten-mat/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du ikke spiser settes kroppen på sparebluss, det er derfor vi går opp igjen så fort etter en slankekur :-( Har masse erfaring med det. Jeg har kuttet ut brød og raske karbohydrater ( sukker, potet, kokte gulerøtter osv.) og spiser nå salat, og rå, stekte eller kokte grønnsaker i tillegg til linser og bønner. Jeg starter dagen med et egg eller en omelett av ett egg + rå grønnsaker og fortsetter med fisk / hvitt kjøtt til lunsj og middag. Du som er vegetarianer kan sikker bruke bønner, sopp eller soya. Dessuten drikker jeg minst 8 glass vann om dagen. Hittil har jeg gått ned litt over en kilo i uka... Selvfølgelig må man bevege seg litt også!! en halv time om dagen er nok.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...