Gå til innhold

Chr.Anker/Webmaster


Gjest velger å være anonym

Anbefalte innlegg

Gjest velger å være anonym

Hvorfor har dere ennå ikke fjernet Storebrors innlegg under Data der han har lagt ut masse sex-linker??? Jeg vet at mange har reagert på dette. Uansett hans intensjon, er det likevel i strid med reglene her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest enda et hode

Hvor hysterisk går det an å bli? Kan ikke gjøre noe annet enn å riste på

Nå synes jeg du overreagerer. Vil noen se på sex-sider er det lettere å søke på dem enn å lete etter Storebrors linker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler Litt*

Vel det var jo ikke intensjonen og henvise deg til sidene da, men kanskje at andre kunne begrense familiemedlemmers sex søking....

Som andre og skriver her, så er det langt enklere og søke etter sex'en i søkemotorer enn der..

Forøvrig synes jeg tipset var bra, særlig for foreldre med barn som er aktive på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler Litt*

Vel det var jo ikke intensjonen og henvise deg til sidene da, men kanskje at andre kunne begrense familiemedlemmers sex søking....

Som andre og skriver her, så er det langt enklere og søke etter sex'en i søkemotorer enn der..

Forøvrig synes jeg tipset var bra, særlig for foreldre med barn som er aktive på nettet.

Må si meg enig at tanken var bra, men der stopper det også !

Adresser til sex relatert stoff på Internet er BETYDELIG større enn hva denne HOSTS filen indikerer, og sperrer for. Det er derfor direkte naivt å tro at denne filen vil hjelpe / sperre mot sex søking på nettet.

Nei, få dere et program som oppdateres og sperrer på en skikkelig måte, og som oppdateres med nye adresser etterhvert som nye site'r kommer til.

Til slutt må eg si meg enig i starten på denne tråden - få vekk den delen som gjengir HOSTS filen, det eneste den tjener til er et oppslagsverk for å finne sex site'r

Hjemmeside: http://www.gaasland.nu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...