Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest usikker kvinne 40

hei!!Er en kvinne på 40 år,,som de siste åren har blitt mer og mer intressert før kosthold.Men syns det kan vara lit vansklig,før ting som man tror er bra viser seg att det kanske ikke er det allikavel.Som detta med linfrøn,kreftboken anbefaler malte,,mens livsmedelsvarket anbefaler hela pgr av giften som er i.vilket anbefaler du?Får i meg masse frukt og grønt,men jag prøver att ikke øverdrive,da jag syns det er ett bra ordtak allt med måte.Og jag har en tendens att proppe i meg masse sunde ting ,men så tenker jag att man skall ju ikke øvedriva heller.Har lit problem med omega 3,,spiser lite fisk,fast tar da linfrøn og spiser sill daglig i perodvis...Har begynnt og lave smoothi da kan jag proppe den full med goe ting,,pleir att ha i 1 banan,1acokardo,bær,skummet kulturmelk,,linfrø,,havrekli,solsikke.tar gærna det når jag skall trene.er det en go oppskrift eller anbefaler du noe annat???er lit usikker på om man ikke skall ta før mye avocardo!!Min største last er att jag prøver att dra ned på rødvin,,får i meg ca 1,5 flaske i uka tenker att det er i meste laget,,men samtidigt så er jag ju sund ellers i forholld til vekt,mat,og trening-er kokk så jag laver allt fra grunden..setter pris på en komentar fra dej! mvh rådvill

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/310803-kosthold/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Avokado (som jeg antar du mener) er kjempesunt, men også veldig energirikt (inneholder bortimot 200 kcal pr. 100 gram) og inneholder også mye fett, ca. 23 gram / 100 gram, men riktignok sunt fett, så man bør ikke spise mange hver dag om man passer vekta for å si det sånn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/310803-kosthold/#findComment-2534168
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...