Gå til innhold

Hvordan laste ned musikk...?

Anbefalte innlegg

Gjest Helt GRØNN
Skrevet

Er 30+ og skjønner at det er myyyye jeg ikke har oversikt over i den digitale verden....

Hvordan laster jeg ned musikk til cd f.eks? Kan noen forklare meg dette på en helt enkel og oversiktigelig måte?

Gjest ChiengMai
Skrevet

''Er 30+ og skjønner at det er myyyye jeg ikke har oversikt over i den digitale verden.''

Og sammenhengen mellom alderen og at du ikke har den helt store oversikten i dataverdenen er?

Gjest Helt GRØNN
Skrevet

''Er 30+ og skjønner at det er myyyye jeg ikke har oversikt over i den digitale verden.''

Og sammenhengen mellom alderen og at du ikke har den helt store oversikten i dataverdenen er?

Hehe, trodde kanskje det var slik med mange på min aldre, føler jeg ikke har fått med meg utviklinga på dette området....

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hehe, trodde kanskje det var slik med mange på min aldre, føler jeg ikke har fått med meg utviklinga på dette området....

Jeg er sikkert 10-15 år eldre enn deg og greier fint henge med der jeg vil. Det går vel egentlig på interesse og mangel på interesse som så mangt annet her i livet, har ikke noe med alder å gjøre.

Så til det egentlige spørsmålet ditt, kan du forklare litt bedre hva du egentlig ønsker å gjøre? Laste ned musikk som du senere kan brenne til CD? Dette er egentlig to forskjellige ting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...