Gå til innhold

Opp i vekt i ferien

Anbefalte innlegg

Gjest J+de ekstra kiloene som må vekk!

Hei Grethe! Har et problem og håper du kunne ha hjulpet. Etter å ha deltatt på ulike treningskurs ol på heslestudio de siste måndene før ferien var jeg svært fornøyd med resultat og egen kropp. Nå hadde jeg fått drømmekroppen og hadde ingen komplekser med kropp eller lingnende. Jeg stor gledet meg til sydenferien og å sprade rundt i bikini. Etter ca 10 dager på ferie oppdaget jeg etterhvert at den fantastiske flotte kroppen i lenger var så fantastisk.... Det jeg hadde klart å trene av meg var nå tilbake, og jeg så ut som jeg hadde gjort i hele vinter, med de ekstra kiloene på mage, hofter og lår. Er nå utrolig ulykklig og vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg har flere uker ferie igjen, hvor stranden( nå tilbake i Oslo igjen) ikke lenger er et alternativ for meg. Disse 10 dagene på ferie trente jeg aktivt ca 6. Dvs ca 30-50 min jogge/løpe trening, styrketrening :mage,lår og rygg og armmuskler. Totalt svettet og slet jeg da i over 1 time av gangen. Forstår at denne vektøkningen er grunnet hva jeg har spist. Hver dag denne ferien bestod av store frokostbuffeer og 3 retters middager. For øvrig spiser jeg ikke godteri eller is, og kaker og desserter ble byttet ut med frukt eller ostetallerkener. Kun i 2 tilfeller spiste jeg kake til dessert. Dagene på ferie bestod av voldsomt mye mat til frokost,hvor jeg spiste meg stappmett, og var derfor mett hele dagen, så trente jeg på ettermiddagen, og vår så skrubbsulten til middag, og spiste da stor 3 retters, som sagt. Jeg gikk da stapmett til sengs og fikk kun i meg 2-3 måltider om dagen.... Dette er da grunnen til at jeg har gått opp ca 5 kg eller mer, selv om jeg trente nesten hver dag og tok ekstra situps etter alle måltid grunnet anger. Nå veier jeg ca 72 kg og er 170 cm høy. Har da et par uker igjen før ferien er omme, og trenger hjelp til hvordan jeg fortest mulig kan få fjernet disse kiloene, uten å måtte betale dyrt for div dietter ol. Spiser som regel utrolig sunt og alltid 5 frukt og grønt om dagen. Desverre går jeg ofte til sengs stappmett... Har jeg lagt på meg disse kiloene om natten? De fleste bukser ol passer nemlig ikke helt som de skal, og blir derfor gående rundt i jogge bukser og store t skjorter hele tiden, vil ikke se hele kroppen min i speilet, til og med trenings tøyet er smått. Hjelp meg, vær så snill. På forhånd takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/310865-opp-i-vekt-i-ferien/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...