Gå til innhold

ødelat mobil - kan jeg ta det på reiseforsikring

Anbefalte innlegg

Gjest reiseforsikring
Skrevet

Jeg var på ferie og mistet mobilen min i bakken slik at skjermen sprakk. Har vært innom mobilforhandler som sier at det vil koste rundt 2000kr å reparere og at det lønner seg heller å kjøpe ny.

Jeg snakket om dette med en venninne som mente at jeg kunne ta dette på reiseforsikring siden jeg var på reise. Hun hadde gjort det med et par solbriller som hun hadde mistet på sin ferie.

Forutsatt at jeg har en ganske standard reiseforsikring - tror dere at jeg kan få igjen dette på forsikringen?

Gjest mammamiaaa
Skrevet

Mulig reiseforsikring dekker det, men jeg tror kanskje du må betale egenandel på 1000-1500 - og da lønner det seg kanskje å kjøpe ny mobil i stedet? Du får jo til 1 kroner - bare du bytter abonnement da....

Gjest ChiengMai
Skrevet

Mulig reiseforsikring dekker det, men jeg tror kanskje du må betale egenandel på 1000-1500 - og da lønner det seg kanskje å kjøpe ny mobil i stedet? Du får jo til 1 kroner - bare du bytter abonnement da....

''Du får jo til 1 kroner - bare du bytter abonnement da....''

Mobiler til en krone kan bli svindyrt i løpet av første året, hvordan kan du ha unngått å lese såpass mye i aviser at du har fått det med deg?

Gjest mammamiaaa
Skrevet

''Du får jo til 1 kroner - bare du bytter abonnement da....''

Mobiler til en krone kan bli svindyrt i løpet av første året, hvordan kan du ha unngått å lese såpass mye i aviser at du har fått det med deg?

Det spørs hvilket abonnement man velger. Man må lese nøye det som står da :D Selv har jeg et abonnement jeg er veldig fornøyd med - og en mobil til 1 kr. Men enig i at mange av de tilbudene som følger med 1 kroners mobilene er dyre. Så les nøye :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det spørs hvilket abonnement man velger. Man må lese nøye det som står da :D Selv har jeg et abonnement jeg er veldig fornøyd med - og en mobil til 1 kr. Men enig i at mange av de tilbudene som følger med 1 kroners mobilene er dyre. Så les nøye :)

''Men enig i at mange av de tilbudene som følger med 1 kroners mobilene er dyre. Så les nøye :)''

Når det er gjort tester på denne typen mobilkjøp har det gjerne vært ett abonnement eller en mobilmodell hvor det lønner seg å kjøpe mobilen billig, alle andre er dyrere for et år enn om man betaler full pris for mobilen. Og dette forteller de deg selvsagt ikke i butikken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...